loading...
فروشگاه اینترنتی آی مارکت
ساوالان بازدید : 145 سه شنبه 16 آذر 1395 نظرات (0)


----------------------------------------------------------------------------------------






 
1. ღ*من+من=تنها*ღ - hasrateasheghi.blogfa.com
حضورت را در قلبم حس کرده ام"پس بگذار با تو باشم" . من نیست !… مانده ام تا به . می مانم تا ابد
تا ابد مال من باش! - picky-hicky.blogsky.com  تا ابد مال من باش! . هی نگاش میکنم هی میفتم به جونش تا میتونم . من عاااااشق بستنی ام .
.من، تنها تو را دارم  فکر میکردم در قلب تو. محکومم به حبس ابد. . واقعی باشم پس من . مـــن اســتــاده ام تا .
 

2. من و تو تنهای تنها,,, OH...Sorry
شک میکنم به اینکه , این دل مال من است . از علاقه ام به تو بگویم که . مَن تا اَبَد گيـــر .
همیشه او - fereshtepoem.blogfa.com  فهمیده بود تا به ابد . تو در هم نوشته ام. در من بدل به عاشقانه . من که آماده در پای تو .
خانه دل من (دستنوشته های من)  . میروی تا من از دست تو راحت باشم . آن است که تو مال من . کمک به تو آماده ام. من صبورم .
 

3. بی تو - lovelyflower.blogfa.com
دلم خواست تا آخر عمر به او خیره باشم . که عادلانه ترین حکمش حبس ابد من . آماده ام تا تو .
دل اسیـــــــــــــــــــــــــــــــــر  . تا تو را داشته باشم. به . با من باش تا من تا ابد مال تو . به عشق تو نشسته ام در .
$×عشق من فقط برای توِ$×  تا بفهمی چه حالی ام ، تا بفهمی خیره به . باش تا من تا ابد مال تو باشم . که آماده .
 


4. --فقط به خاطرتو--
کمک کن تا ابد تنها به تو . بگم من وجودم مال تو . بذار تا فدات بشم . از تو باشم مرده ام.
بی بی اس ام اس  . كنم.گفتي تا ابد تو قلب . و تو ما نبودیم . من و تو مال یک . صبور باشم. ولی به من یاد .
عاشقانه های من برای تو  به من و سادگی‌ام . میخوام تمام لحظه هایی که میتونیم داشته باشیم،با تو باشم. . تا ابد مال تو .
 

5. M من این زندگی رو نباشی نمیخوام S - اس ام اس
بابام به من پنج هزار نداده که حالا من به تو . چه به مال دنیا ؟؟؟ گنج من یه . تا ابد روشن .
نوشته هایم برای تو - tanha6865.blogfa.com  ياد گرفته ام که بي تو اما به ياد تو . عشق من ، تو تا ابد در . تمامش مــال تو عشق من .عشق .
ترنم باران - tarannomebaran73.blogfa.com  و من به دنیا آمده ام. . کهـ خودشـــ را آمادهـ کردهــ تا بهـ تو . چـشم داشـتن به مالِ .
 

6. وبلاگ شخصی محمد مکعلی - makali.blogfa.com
که خیالم می گفت تا ابد مال تو بود تو برو تا . من باشم و تو . به انتظار آن روز نشسته ام .
متن اهنگ های سلنا گومز همراه با ترجمه  قبل از اينکه من به تو اجازه بدم تو دوست . من آماده ام که تو رو وارد . چيزي تا ابد طول .
تقدم با عشق - u-royayemani.blogfa.com  تا به همیشه دارمت ، تا به ابد مال . که من در تو محو شده ام. . كه پرهاي تو آماده باز شدن اند و .
 


7. عشـــــــــــق=رمـــــــــــــــــــــان - فقط من ...فقط تو
مامانم تا دید من خرید به دست وارد . خودشو آماده کرده بود که تو جواب من . تا کنارت باشم که .
ترنم باران - به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم …  . ولی دیگه مال تو نیست … به سلامتی . را آمادهـ کردهــ تا بهـ تو . باشــــم !.!.! مـــن درد .
دل نوشته های عاشقانه  . بــهـ مـــالـــِ . که من آزاد نباشم تا تو به . ام چگونه با تو باشم بی .
 

8. تنهایی - متن کوتاه عاشقانه
. آیا حاضری تکه ای از قلبت را تا ابد به من . پيله کرده ام به تو ! . تـُو بـآشم و تـُو بـآ .
اس ام اس جدید و جملات زیبا - اس ام اس عاشقانه  قسمت این بود که من با تو معاصر باشم تا در . من زنده به عشق تو ام ای . تو هستم ، تو مال من و .
ما دوتا تکرار نمیشیم 🌷  به انتظار آن روز نشسته ام تا ما به هم برسیم . تا ابد مثل . صلوات تو. و ۵۰۰ تا من .
 

9. 1 . آرزوی گمشده - اس ام اس
اي بهار زندگي ام اکنون که قلبم مالا مال . گفتي تا ابد تو قلب . چشمهاي تو به من مي بخشد .
بهترین ها - دکلمه و شعری فوق العاده زیبا از استاد …  اِی روح مرا تا به کجا می بری ام . من پای بدی های تو هم می . اِی تُف به جهانِ تا ابد غم بودن .
اهنگ جدید سامی بیگی من فقط باشم فدایه تو باشم  اجتماعی باشم اما چار چوب داشته باشم اعتماد به . ام بهتر باشم. . من باشم. نفر اول باشم تو .
 


10. پاییز دوست داشتنی ام - دخترک بنفش پاییزی.
که فکر میکنه تا ابد . بعد دوستم پیام داد که من آماده ام و . * من تو این هیر و ویری به .
امپراطوری رمان خوانها - قسمت سی و هفتم رمان دختری …  بزار حبس ابد باشم تو . باید اینجا باشم تا بتتونم به درسم . آماده شو! من: اماده ام!
مروارید عشق  . تو قلبمی تا به ابد . من با تکیه به تو .. . فقط مال تو .
 

11. غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده
من خوشم به خلوت تنهایی ام . !! تو بخند به . هر چی آرزوی خوبه مال ِ تومن کارم . غریبه را تا ابد .
شمس sms (جدیدترین پیامک ها)  . عملی ها ببینم تا کجا میره تو اس ام . که به من داف پیشنهاد . خودم تو اتاق باشم دیگه .
عشق کفارات من - amitanaz90.blogfa.com  . زنده بمونم تا به جای تو بمیرم. من فقط عاشق . زندگی باشم به تو . و گفتی من بزرگ شده ام
 

12. اس ام اس انگلیسی با ترجمه فارسی - مرکز آموزش …
من به این تناقض رسیده ام که اگر من عاشق باشم تا زمانی . مال تو اند. تا . من به تو تکیه می .
ســـکوت!!! - اس ام اس های فارسی  شبی از شبها تو به من . باشم و به خدا فكر كنم تا اينكه تو . اس ام اس مال تو نیست .
هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من است  هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من . تو سِحر خواندي. من به . من الان ۲۰ تا مهمون تو .
 


13. یه دنیا اس ام اس sms - روستای گلچهران (از وبلاگ یک …
دوست دارم پیتزای رو میزت باشم ، تا به دست تو . فقط تو مال من . من به تو کمک کنم تا .
این جا سرزمین من است! - مجموعه شعرهای کاظم خوشخو  انگشت­ های لرزان من امّا تا ابد سرمایی را . یا مال من . تو دیواری و من پنجره­ ای رو به تو ام
من یه عاشقه تنهام - komak12.blogfa.com  و من بی شک هر جا که باشم نشانی از تو . و چه زشت به من و سادگی ام . خیالم می گفت تا ابد مال تو .
 

14. عشق دیوانه سی
روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به . من خواستی تنها با تو باشم . تو می مانی تا ابد در دل من.
صفای اشک وفای غم  دلم و از مال دنیا به تو هدیه داده . شایدم من مرده باشم٬ الکی میگن که . آماده ام تا تو بسوزانی .
دلم تنگ است براي با تو بودن...  امواج نوای تو ، به من . تو یعنی برای من ، برای قلبم ، تا ابد و . اگر روزی نگاه تو مال من شود .
 

15. بهترین اشعار برای تو که نیستی
از کفر من تا دین تو راهی به جز . کس نرسد تا ابد به من . و تو مال من. سود و زیانی در کار .
عشق من ، همسرم  از ازل تا به ابد عشق من . چشم تو به من . زندگی ام تا آخر عمرم عاشقتم! به عشق اینکه تو .
هیچــــــکــــــس - شعر  نیامده ام که بی وفا باشم ، آمده ام که . ام . . . با من بمان تا ابد ، تا . به همه بگم که تو مال .
 


16. گنجینه ی بهترین شعرها - اشعار علیرضا آذر
نیمه ای از غمم برای تو تا. خودکشی مال هر . ای تُف به جهانِ تا ابد . من. با تو ام ای شعر به .
من و خلوت تنهایی ام - ماجراهای من و زندگی من  دلم می خواهد این عید برای تو باشد، برای تو باشم، به . _ تا به همین الان: . و من را به زندگی ام .
اس ام اس عاشقانه SMS Love - مسیج  تا ابد دور تو ميگردم . من تو را به خاطر میآورم بی هیچ . بیا خانه قلب من مال تو ، ولی مرد .
 

17. ♥دل ♥ نوشته های ♥ من♥
چون تو اراده کردی که من باشم و . که من دیوانه ام. تا به کی . جان تو قسم/ روی حرفم تا ابد می .
20 . آبان 1391 - دام عشق - dameeshgh.blogfa.com  قسمت اين بود که من با تو معاصر باشم تا در اين . ما تا به ابد وصل تو . باشد مال تو از من .
من و عشقم - دلتنگی های من - 1tara.blogfa.com  تارای من تو مال من هستی . صبح به هم اس ام اس دادیم و من خیلی . و من و تو تا ابد .
 

18. دوست دارم پریسا جوونم
مگه میشه بی تو باشم . بر گرفته ام. عشق تو دروازه ورود من به . به تو که عشقت تا ابد در .
هر كجا هستم باشم ، آسمان مال من است  هر كجا هستم باشم ، آسمان مال من . ام را! به جنگلی رفتم تا برای . و بعضى‌ها تا ابد مجوز .
معشوق من ♥ - delbar7.blogfa.com  تمام وجود تو مال من . به تو “گیر” داده ام . . . من و تو . نگاهت را تا ابد به من .
 


19. عاشقانه ها - من آنقدر دوستت دارم .
اجازه میدی که بگم من مال تو ٬ تو مال من . همیشه میگویم تو تا ابد . من که به خیال تو رفته ام به .
.دوستت دارم  را تا ابد به من بدهی . به من ندادند اکنون آماده ام . آسمان به کهکشانش مال تو
ღ.••.بیا تو کارت دارم.••.ღ  اگه تنها باشم میخوام به یاد تو باشم . قلبت تا ابد مال من . بد اماده ی .
 

20. دریای عشق من - 9011179.blogfa.com
. و تا من دست به چيزي . و عاشقش تا ابد از در درگاه تو . اساسی ام تا حالا تو عمرم .
من....تو...ما - hlovem2011.blogfa.com  آنــکـه دنـیــایِ من اسـت….. مـــــــالِ . تا به ابد باشی... جات تو قلب . ام تا اطلاع .
نمایشنامه - من کسی را نکشته‌ام، لطفاًًً مرا …  . خودم زائیده‌ام" تا چند ثانیه . نصفش مالِ تو و نصفش مال من . تو نباید به من خیره بشی .
 

21. من هنوز آماده نیستم - omid-kheirabad-ba .
اغما تا ابد من هنوز آماده . فلانی، تو چرا به من سوظن . من آماده ام که بمیرم و .
باحالترین وبلاگ دنیا - na2bia2.blogfa.com  آرامش زندگی ام را مدیون امواج مهربان تو باشم با آمدنت غروب به . ام و با تو . من تا ابد مال تو .
بهترين دوست : رمان - رمان تاته دنیا(قسمت6)  کاش تا ابد اینجا بمونم . . می خوای من به جای تو این کار را . " من آماده ام بریم ." سر تا پایش را .
 


22. تو را من چشم در راهم
. اونو ببخشش به من تا باشه مالِ . من تو را تا به ابد در . باشم. آخه تو خودت به من درس .
ما با هم هستیم تا ابد☀  ☀ ما با هم هستیم تا ابد☀ . شادي را کسي به تو نبخشيد ، جز من . . پیشانی ام چسبیدن به سینه .
عاشقانه ـ دانلود - اس ام اس  . باشد و دلت تا به ابد وصل . زده ام حل شد م، تو به من . باشم ، تا به دست تو .
 

23. جک روز - اس ام اس های مناسبتی
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد. تو . اما من هیچ ندارم که به تو هدیه . ام اس به مناسبت شب .
یکی یه دونه من  خونه ای که تا چند وقت دیگه آماده میشه برای . احساس من به عشق تو . باش تا من باشم پیمان .
الهی و ربی من لی غیرک؟؟؟!  تا خدا هم پر دهم خاکستر مستانه‌ام. دلخوشم تا شعله . تو باشم و اگر چه . تو به من و .
 

24. من ، تو و زندگی
من امروز به تو نیاز . تا به سجود بت ديگر باشم. . ناگهان خاله ام را ديدم . به طرف من آمد و .
متن اشعار و نوحه ها  من مال اينجـا نـبودم تـا كه . تو به فکر گریه ای من هم به فکر گریه ام. . تا به ابد سینه زن تو .
من هنوز آماده نیستم  اغما تا ابد من هنوز آماده . فلانی، تو چرا به من سوظن . من آماده ام که بمیرم و .
 


25. بعد از خدا فقط تو - تقدیم به تو که .
من باشم و تو . از همان روز خدا تو را به من . و در روز مرد هدیه ام برای تو قلبی است كه تا ابد .
telegram.me/iranrap - اس ام اس عشقانه  براي پيوند با وبسايت و وبلاگ ها ما اماده . ام خوب من ها نکشانی به . تا ابد مال تو .
به همین سادگی - thesimplicity.blogfa.com  آماده ام تا تو . تا ابد گریستن کاوه هم ربطی به رفتن و جدا . دل من را تــو ببر تا به .
 

26. روزگار - ♥دل ♥ نوشته های ♥ من♥
جسم و جانم مال تو/ . از خودم من خسته ام/ عشق یعنی : به تو . به جان تو قسم/ روی حرفم تا ابد می .
ذرية زهرا سلام الله عليها  جوری نخورده ام به زمین تا شوم . تا تو به من نظر کنی زیر و . یک شبه آشنای من تا به ابد برای .
عاشقان تک . 1000 دوست - نوشته های عاشقانه  . دوستت دارم و تو به من . اسم تو ساده اما تا ابد . لحظه زندگي ام در کنارتو باشم.
 

27. کاش امتداد لحظه ها تکرار با تو بودن بود
دلم میخواد من باشم . داشته باشی من راضی ام. من به دوست داشتن تو . تا ابد تو قلب مني .
Selena Gomez  تو به من گل رز میدی . من آماده ام که تو رو . فقط می خوام تا ابد این کار رو انجام بدم .
فقط خدا - maryamnajafi.blogfa.com  چون خاک رهگذار تو باشم ولی نشد. گفتم به . تو من به چه کار آیم . و یاری‏ام کن تا دیده‏ام؛ به .
 


28. خواهم تو شوی محبوب دلم ♥
آن خداوندی که دنیا آفرید تا ابد همراه و پشتیبان تو. . تو را که من هم برسم به . من مال تو.
داستانهای واقعی از "راز"  در روز چهارم سپتامبر او به من اس ام . كه استاد به من ميگه تو آينده . است او تا ابد مال من .
پایگاه اشعارروضه ومقتل اهل بیت (ع)  همه عمرم خجل از روی شما باشم من. تا به کی در . تو تا ابد . باشم. من خواسته ام تا که .
 

29. هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من . به من بگو ، تو خود . یه کاری می کنیم که تا ابد .
شهریور 1390 - ترانه های ماندگار  آنچه كردي تو به من هيچ . اگه اين فقط يه خوابه تا ابد . زندگی یک درخته و من ریشه ام تو .
من هنوز آماده نیستم - imam-sajad-ba .  اغما تا ابد من هنوز آماده . فلانی، تو چرا به من سوظن . من آماده ام که بمیرم و .
 

30. من و عشقم - نامه برای تارا
تارای من تو مال من هستی . صبح به هم اس ام اس دادیم و من خیلی . و من و تو تا ابد .
بیمار خنده های توام بیشتر بخند  من به دنبال تو چشم تو به دنبال من . مانده ام تا شب تردید به پایان . مهم نیست که او مال تو .
ܓ تو فقط لیلی باش ܓ - womanart.blogfa.com  لحظه های شادی، همه شون مال تو . به عهده ام بود و تا آن . من چقدر خسته شده ام و به .
 


31. مشق هیئت
وقت خواب است ولی تا به سحر بیدارم مثل ابری سر سجاده شب می بارم باغ شعری وسط دفتر سبزم دارم
و پرسه هایی که تا ادامه می روند .  اصلن چه شد؟ یادم به وقتی افتاد که رادیو از تاثیر تنهایی روی روند زندگی آدم ها حرف می زد و من .
خاطرات من دایانا - dayana2.blogfa.com  سلام و درود بسیار من دلم میخواد که حسابی بنویسم ولی دستم به قلم نمیره البته بهتره بگم به .
 

32. تقديم به جاودانه صداي عشق استاد معين
یاد تو . بگو چه بی تابم من، امید بر بادم من. یه دنیا فریادم من. تو رو که می بینم، عاشق و دیوونه ام
pesar-mamani.blogfa.com - عاشقتم عشــــقم  من دلم میخواهد ‎ باتو به سرزمین احساسم سفرکنم‎ برایت عاشقانه بسرایم وتو ‎ مست ازاین عشق ‎
ڪلبـــــہ ی رمــان ♥ - یک اس ام اس1  فصل اول سلام اسم من سوگنده. سوگند اریا. دانشجوی سال سوم مهندسی کامپیوتر دختر دوم یک خانواده .
 

33. یک عشق - رمان یک اس ام اس قسمت 1
فصل اول سلام اسم من سوگنده. سوگند اریا. دانشجوی سال سوم مهندسی کامپیوتر دختر دوم یک خانواده .
تنهایی ینی خیلی چیزا  من یه آدمی ام که حرف زدنمواکثرادوس دارن.تعریف نمیکنم.بقیه اینطورمیگن. منتهی چن وقته .
قصه گل و تگرگ - وقتی که دلتنگ میشم.......  قلب من به اندازه ي دست مشت کرده ام است….من در عجبم که تو با اين همه عظمتت چگونه در آن جاي .
 


34. من او
شماره 6" تو واقعا زرنگ و باهوشي" با تـصـديـق نـمودن هـوش و ذكـاوت وي، ايـن معـني را مي رسانيد .
وفای تنها - دست نوشته اي تنهايي من  وفای تنها - دست نوشته اي تنهايي من - به خدا نگین یه مشکل بزرگ دارم به مشکل بگین یه خدای بزرگ دارم
با من بمان همسفر - hamsafar-212.blogfa.com  گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت ،.. كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد... كه وقتی تو اوج .
 

35. علیرضا آذر - شعر و غزل امروز
فال من را بگیر و جانم را. من از این حال بی کسی سیرم. دستِ فردای قصه را رو کن. روشنم کن چگونه می .
اس ام اس باحال - ღ♫ خوش اومدید Lover sღf به وبلاگ ♫ღ  ღ**همه چی توش داریم **ღ . به نام خدای مهربونی ها. اس ام اس برای میلادپیامبر(ص) و امام صادق (ع)
13 . رهبر شناسی - شعر در وصف آقا  از عشق تو رهـــــــــبرا نمردن ظلم است در گوشه ی خانه جان سپردن ظلم است من مقـــلد .
 

36. من و تو
خون عشق تو تو رگهای منه لحظه با تو بودن به جون رسیدنه. مثل گندمای تشنه بارون بهارو میخوام
وبلاگ عاشقان تک - شعرهای عاشقانه غمگین  من و تو ای خوب من،دلبرو دلدار شديم. عاشق عشق،همون يار وفادار شديم. دل من تا به ابد در ره توست
دل نوشته های من - delneveshteh1maman.blogfa.com  دل نوشته های من - پروردگارا مرا از سوی خود فرزندی پاک و پاکیزه عطا کن , یقینا تو شنوای دعائی
 


37. وبلاگ عاشقان تک - شعرعاشقان دل شکسته
رنگ باران به صدا می آید . آدم اینجا تنهاست ودر این تنهایی. سایه نارونی تا ابدیت جاری است
می نویسم تا بدانــ ـی - کسی پشت سرم اب …  من و مارجان نگاهي رد و بدل كرديم و به ناچار به طرف آشپزخانه رفتيم. مارجان گوشت چرخ كرده بيرون .
.ناگفته ها  رابطـــه ای کــه شیطنتـــــ و دیــوونه بـــازی توش نباشـــه رابطـــه نیست بایــد کلـــی .
 

38. به کنج خلوت یک دلشکسته ی خسته خوش اومدی
فقط یک ماه تا تولد پسریم... راستی اسمشو میخوایم بذاریم آرتین ولی من و باباجونش زبل خان صداش .
درد دل - matne asheghane  آسمون منو تو یه مدته سیاه شده گفتن دوست دارم کم شده کیمیا شده اون غروری که گذاشته بودیمش یه .
روز های دل تنگی - باهم بودن  اولین و آخرین احساس قلبم نسبت به تو … دوستت دارم! تو نیز گفتی مرا دوست داری ، اما دوست داشتنت .
 

39. دل بريدم از تمام زندگيم.
سلام. سلام ای کهنه دفتره من. سلام بر تو که سالهاست تمام حرفای مرا با تمام ناملایمتی هایم به .
عشق خالص - rjcr.blogfa.com  روزی آمد که دل بستم به تو،از سادگی خویش دل بستم به قلب بی وفای تو روزها میگذشت و بیشتر عاشقت .
رمان به رنگ شب - love-romann.blogfa.com  رمان - رمان به رنگ شب - . سیما اعتنایی نکرد ولی راننده تاکسی غر زد: -بر پدر مردم آزار لعنت و .
 


40. ***بــهـــونــه زنـــدگـيــم*** - کمــــــ آورده امــــ بی .
***بــهـــونــه زنـــدگـيــم*** - کمــــــ آورده امــــ بی تو ..عشق من سکوتتـــ عذابــــ آور .
" ღ"**the of love loneliness tears**ღ  ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر تو ام سنگین شده ای به روی چشم من گسترده خویش
فقط کسانی که شکسته عشقی خوردن بیان تو - …  از آنچه باخته ام خودم را ساخته ام تا بگويم آنچه را باخته ام ، فراموش كرده ام .روز گاري از .
 

41. درد دل ترنج
خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود. و مـاه را زِ بلندایش به روی خاک کشیدن بود پلنگ من ـ دل .
تا شهدا با شهدا  بارها که بر قبور آسمانی شهدا قدم می گذارم ، زمزمه ای شیرین با بی نشانی تو از زبان من جاری می .
دل پر درد  گاهی اوقات به اين نتيجه می رسم که هيچ چيز مال من نيست من , يک جزء از هيچ بزرگ دنيايی هستم که .
 

42. زیباترین شعرهای عاشقانه
شراب تلخ بیاور که وقت شیدایی ست که آنچه در سرِ من نیست، بیم رسوایی ست چه غم که خلق به حسن تو .
دخمه دختر پسرهای عاشق - زیباترین جملات عاشقانه …  آسمون منو تو يه مدته سياه شده گفتن دوست دارم كم شده كيميا شده اون غروري كه گذاشته بوديمش يه .
بـــرای آرام جـــانـــم .  واقعا جمله ی قشنگیه ، و دقیقا حرف دلِ من خطاب به آرام ِجانم . خیلی وقته ندیدمش . انقدر گفتم .
 


43. $$ تقدیم به شیدا جون $$ - جوک و اس ام اس
اس ام اس تبریک عید قربان ای عزیزان به شما هدیه زیـــــــــزدان آمد. عید فرخنـــــــده ی .
مـآ *مــآل ِ هـَـم شُدیــم  سلامــــ سلامــی بـه زیـبـایـی فـصـل بـهـار. سلامــی بــه تـلـخـی خـداحـافـظـی..
عاشقــــــــــــــــــــانه -دل نوشـــته  یه لحظم فک نکردی زندگیم زندونه بی تو یه لحظم فک نکردی چی ازم می مونه بی تو نخواستی واسه عشقم .
 

44. انجمن عاشقان شهر گله دار - دنياي اس ام اس
به وبلاگ انجمن عاشقان شهر گله دار ㋡ خوش آمدید برای دیدن همه ی مطالب به آرشیو موضوعی مراجعه .
کاش مال من بود  کاش مال من بود - . زهرا جان امروز كه عصر مياي سر كار . با اون همه ناراحتي و با اون همه كه منو تو .
باورم کن که بدون تو میمیرم  حظه نبودن نيستن ها ، اگر منت مي نهي بر كلام من ، با حترام سلامت مي گويم و هزار گلپونه بوسه به .
 

45. جملات عاشقانه،،،اس ام اس عاشقانه
بزار دستا تو دستام ، بيا جلو بشنو تو حرفام من تنهام ، تو رو ديدم و شدم ديوونه ، قلب من قدر تو .
سهم تنهایی من  خبری نیست .. گفتی چه خبر؟ از تو چه پنهان خبری نیست. در زندگی ام، غیر زمستان خبری نیست
عشق ودلدادگی - دوبیتی های عاشقانه  من هستم و دوباره دلی بی قرار تو این کوچه های خسته ی چشم انتظار تو منظومه ی بلند غزل های ناز من!
 


46. من کجا گم کرده ام آهنگ باران را
من کجا گم کرده ام آهنگ باران را. میشود برخاست میشود دل را فراهم کرد میشود روشن تر از اینجا .
اشعار محرم و صفر - حضرت ابالفضل العباس (ع)  داداش به خون خفته ي من مي خنده به من خيل دشمن مي زنه به سينه غم شراره دستات از تن .
بهترین رفیق من  نگو تموم شد هر چي بوده،داري ميري از پيشم. من هنوزم از نبودن تو ديوونه ميشم... هنوزم با ديدنت .
 

47. حرف هایی برای نگفتن ::::. - جملات عاشقانه
خطا از من است. از من که سالها گفته ام"ایاک نعبد" اما به دیگران دل سپرده ام، از من که سالها .
بهترین اشعار برای تو که نیستی  تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست محرمی چون تو هنوزم به چنین .
ღ*ღعشـــق یعنی انتظار.ღ*ღ - .:: عکس و شعرهای عاشقانه  من بعد رفتنت به خدا پیر می شوم برگرد خوب ِمن که زمینگیر می شوم گفتم که بعدِ تو به غزل می برم .
 

48. داستانهای واقعی از "راز"
پاول از رومانی. صبح روز شنبه بود و من حدود ساعت 5:30 از خواب بیدار شدم. در خانه نرمش کردم تا گرم .
♥عاشـــــقانه هــای یـــه ورپــریـــده♥  داریم نزدیک میشیم ب شهادت امام رضام. الهی من قربونت برم خودت میدونی چقدر دلم هواتو کرده
دریای عشق من  یوسف در چاه افتاد.. تو در قلب من... او عزیر مصر شد و.. تو عزیز دل من... +سلام دوستای مهربونم .
 


49. یک دنیا ارامش@
از فکر من بگذر خیالت تخت باشد من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد این من که با هر ضربه ای از پا در .
من و تو برای همیشه  تا حالا بهت نگفتم ولی حالا می خوام بگم بی تو میمیرم .. می خوام بگم تو دنیای منی .. می خوام بگم .
رمان من  زیرچشمی نگاهی به امید میندازم که با غذاش داره بازی می کنه . حالا واسه من عذاب وجدان گرفته که .
 

50. اس ام اس ها و آف ها و عکس های عاشقانه
اس ام اس ها و آف ها و عکس های عاشقانه. اس اس ام عاشقانه/ جملات و اف های عاشقانه / اس اس ام جدید .
عشق واقعی - دکلمه های زیبا عاشقانه  عشق واقعی - دکلمه های زیبا عاشقانه - تا ابد عاشقتم ودوست دارم
دل نوشته ها  خداوندا به دلهای شکسته به تنهایان در غربت نشسته به مردانی که در سختی خموشند برای زندگانی .
 

51. با من برقص تا انتهای عشق.
با من برقص تا انتهای عشق. دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا
ڪلبـــــہ ی رمــان ♥ - از خیانت تا عشق1-3  بهترین رمان ها فقط در...ڪلبـــــہ رمــان ♥ . ی ادمان باشداگرانگشت اشاره مان رابه سوی کسی .
www.kolbe tanhay.com  من از چشای تو شدم عاشقه عاشق من از نگاهت عاشقم تو هر دقایق شدم عاااااااشق . عاشقه عاشق
 


52. راهی به سوی خوشبختی - tanhahamsafar.blogfa.com
آرام باش ،ما تا همیشه مال همیم ، همیشه عاشق و یار همیم آرام باش عشق من ، تو تا ابد در قلبمی .
سایه ی مهتاب  با خبر گشتم که امشب دزدی از ره می رسد من که مست و بی خبر، تو لااقل هشیار باش جلوه ای کن تا .
رمان سال های تنهایی (فوق عاشقانه) به قلم: خودم  به نام خدا شاید من دختری بودم که خیلی ها آرزوم رو داشتن ، اما آرزو ی من هرکسی نبود ، شاید من .
 

53. ♥مَنـ و تَنهاییمـ و خُـــدا جــونَمـ
بی تو ، مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم. همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم. شوق دیدار تو .
مسيج بـــازار - اس ام اس های کل کلی بین …  اس ام اس های کل کلی بین پرسپولیسی ها و استقلالی ها سلام به دوستان استقلالی. خوبین !؟
دل نوشته های یک عاشق - شعر عاشقانه  سلام و آرزوي طراوت و مهر ممنون که به کلبه عشق و احساس من سر زدید دلتـــان پــــر مهــــر و .
 

54. عشق و شکست - اما عشق امروزی تا .
یک شبی مجنون به خلوتگاه راز با خدای خویش می کرد راز ای خدا من را تو مجنون کرده ای
تو اوج بیکسی فریاد کشیدم اما صدامو کسی..  نشانه ها چشم به راهند تا انسان فرا خوانده شود . تا به دوردست نظر دوزد و خود را آماده کند.
فرشته ام - mania.blogfa.com  خدایا کدام چشم امیدواری را تو گریان تحمل کرده ای ؟ ریزش کدام اشک امید آغشته ای را تاب آورده .
 


55. چشم به راهتم - cheshmberahetam-m.blogfa.com
خانومی پلک هاتو واکن خانومی به صبح نگاه کن به من غریب غمگین خانومی یکم دعا کن پر زد آفتاب تو .
حقوق انسان ها - humanbeingrights.blogfa.com  من به‌صراحت اعلام مي‌كنم، امروز هركس سخن از جنگ‌هاي صليبي بگويد و نظرش تحريك مسيحيان و .
به دیدن من بیا مهتاب در اومد  ديرزماني است ٫برايت هيچ ننوشته ام. دل تنگي خود را در آيينه ياد تو٫ خيره نمانده ام
 

56. مـــــآه شبهــــآیِ مَــــن
مـــــآه شبهــــآیِ مَــــن - ♥تــو:عِشقــَــــــم .مــن:جــآنـَـم.تــو:واسـه بـوسـه از .
اس ام اس و استاتوس تیکه دار کوبنده 92 - اس ام اس خور  با سایت اس ام اس همراه باشید و تفاوت را در کیفیت پیام ها و اس ام اس ها احساس کنید
میرنگاران - تو که حوا  باز شب ماند و من و این عطش خانگی ام باز هم یاد تـــــــو ماند و من و دیوانگی ام. اشک در دامنم .
 

57. کلبه تنهایی من . - قسمت شانزدهم و هفدهم رمان قرار …
بالاخره روز جشن رسید. از صبح ساعت شش آتوسا عین عجل معلق بالای سر من بود: .
عشق تو خالی  عشق تو خالی. همیشه داشتن بهترین ها به آدم غرور خاصی میده من مغرورترینم چون تو بهترینی
در کوی عشق شوکت شاهی نمی خرند  خدايا هدایتم کن به راهی که آرامش را در قلب و جانم بچشم ... مگذار . خطا کنم جانا ! ...مگذار خطا .
 


58. آسمان ابری دلم - sepidehhhh.blogfa.com
خوبها میروند تا ثابت کنند که عاشقند . برای باور کردن افراد ، هرگز به حرفها تکیه نکن ؛ زیرا .
حرف های دلم  آره عشقه من بودي ولي گذاشتي تنهام . همدم تو بودم حالا همــــــــــدم غمهام . تو رفـــتي از .
۩۞۩ نــــفـــسـم تـــو يــي ۩۞۩  کام به کام . تجربه کردم بهشت را.! از میان لبانم تا بند بند شش ها ..، وقتی که اولین سیگار بعد .
 

59. تو دعا کن قسمت هم باشیم .
بنام خدا تو از جوار سیبی ، با دیگرون غریبه تو بی کران ساحل ، من قایقی دریده تو از کجا آمدی .
amirreza-011 - همه هستی من پسرم امیررضا و یارسفرکرده ام …  سلام ماه من .. سلام دسته گلم . فردا 15 ماهه میشی ماه من .. 15 ماهگیت مبارک پسر .
هوائیه حرم  السلام عیلک یا ابا عبدالله الحسین ع. بسم الله. نکته: به دلیل جلوگیری از زیاد شدن حجم فایل .
 

60. من باید چکار کنم با این وضع؟ - من و همسرم در اروپا
امی ( Emi ) هستم و در حال حاضر به همراه همسر و دخترم در اسکاتلند زندگی‌ می‌کنیم. در سال 2010 به .
دنیای جوک - aliarsh.mihanblog.com  سلام . . . سلااااممم . . . سسسلللاااممممممممم. یه سلام گرم خدمت تمام دوستای گلم که همیشه به ما .
من و تو ما میشویم - dehkadeyhonar.blogfa.com  یک روز گرم شاخه ای مغرورانه و با تمام قدرت خودش را تکاند. به دنبال ان برگهای ضعیف جدا شدند و .
 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4058
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 682
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,867
  • بازدید ماه : 8,447
  • بازدید سال : 75,553
  • بازدید کلی : 2,364,359