loading...
فروشگاه اینترنتی آی مارکت
ساوالان بازدید : 229 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)


----------------------------------------------------------------------------------------






 
1. دلتنگی.
نميدانستم دلتنگي،، دل نازکم ميکند.انقدر که به هر بهانه کوچکي چانه ام بلرزد و چشم هايم خيس .
@miiss_vaafaa - Instagram photo - . طبقِ روالِ هر شب … 
ما را همان اول قصه از هم جدا کردند. 
نميدانستم دلتنگي دل نازكم ميكند. انقدر كه به هر بهانه اي چانه ام بلرزدو چشمهايم پر.!!!!
آنجا كه دلتنگي ام كمتر بود من . و اين تنها سوالِ زندگى ام بود كه جوابش را نميدانستم بيدار .
 

2. اس ام اس - tanhaee98.ir
اس ام اس,اس ام اس . نویسنده سایت شوید تبلیغات در تنهایی98 پیج ما در گوگل
اس ام اس جدید و جملات زیبا - اس ام اس دلتنگی 
 

3. متن های عاشقانه - taksetare92.blogfa.com
در اين دلتنگي ها زورم به تنها چيزي که ميرسد اين بغض لعنتي ست.که .
دل نوشته های عشق و دلتنگی 
تنها لحظه ای با من باش.(مدار بسته!!!!) 
كارِ ديگري نميدانستم تا دلتنگي ام آرام .
 


4. ♥قابـ ستارهـ ها♥ - تا يادت مي كنم باران مي آيد نميدانستم .
♥قابـ ستارهـ ها♥ - تا يادت مي كنم باران مي آيد نميدانستم لمس خيالت هم وضو ميخواهد.
Milad Abbaszadeh | Facebook 
 

5. متن های عاشقانه - اس ام اس
اين همـــه دلتنـــگي ديگر نه با خــواندن کم مي . ديشب که نميدانستم براي کدام يک از .
حرف هاي دلم - tanhaytanha326.blogfa.com 
 

6. shabedeltangi - شب دلتنگی
كل اين حرفها براي خالي دلتنگي ای بود كه گاهي اوج ميگيره و بعد سقوط . نظرات
خريد شارژ ايرانسل 
 


7. نمی رنجم اگر باور نداری عشق نابم را
روزها را به اين سادگي، دشوار نميدانستم. . تنهايي و دلتنگي و گستردگي شب .
www.daneshju.ir 
 

8. اس ام اس دوست دارم عاشقانه - delsms.ir
اس ام اس عاشقانه دوستت دارم,اس ام اس عشق و دوست داشتن,اس ام اس علاقه و دوس,اس ام اس دوستت دارم .
شعر نو : سید ذبیح ا.قاسمی (رهام) - ای رفیق 
 

9. شهادت،هنر مردان خداست - شهید سید موسی نامجو
خلاصه شب را با دلتنگي فراوان به صبح رساندم ولي احساس من چيز . نميدانستم چه بايد بكنم و .
خلوتگه دل - لحظه هاي بيتو 
 


10. ‫رویا های خاموش من | Facebook‬
‎رویا های خاموش من‎. 160 likes · 7 talking about this. ‎أين إحساسات روزمره زندگي من است . ندارم شكوه زبي .
کلبه من - mimi13.blogfa.com 
 

11. shabedeltangi - شب دلتنگی
كل اين حرفها براي خالي دلتنگي ای بود كه گاهي اوج ميگيره و بعد سقوط . نظرات
كلبه ی عشق - طنز بیکاری شیطان. 
 

12. ســ ــ وگـنــدهِـ. سَــ ـ نتــ ور.
دلـتـنـگـي . ديشب كه نميدانستم براى كدام از درد هايم گريه .
پست جدید مصطفی و مرتضی پاشایی ( دو برگ از … 
ღ♥ღ.الاچیق عشق.ღ♥ღ 
باز دلتنگي به سراغم آمده . تو را ديدم ، نميدانستم درون روياهايم هستم ، از آن شاخه به سوي .
. ، دلم براي ميوه هايي كه خيلي راحت به دست من مي رسيد و من قدرش را نميدانستم . دلتنگي زياد .
 


13. رودخانه آبی - river-man.blogfa.com
رودخانه آبی - به رودخانه من. به جاری بودن.به زلال بودن.به اندیشه..خوش آمدید
نوزدهم شهریور زادروز شاهین نجفی گرامی باد - صفحه 4 
 

14. رازها - هر كس مشتاق زيارت خانه خداست بخواند
احساس دلتنگي . خدا بردند تا براي اولين بار چشممان روشن شود، من سرم پايين بود و نميدانستم .
ستاره دنباله دار 
 

15. پست اینستاگرام مرتضی پاشایی(خاطرات دوران …
. ، دلم براي ميوه هايي كه خيلي راحت به دست من مي رسيد و من قدرش را نميدانستم . دلتنگي زياد .
يداله رؤيايی: Comment on سنگسار - malakut.org 
 


16. داستان های عاشقانه Mohammad
آن شب براي نخستين بار دلتنگي را به معناي واقعي حس کرد. . نميدانستم چه بگويم.
آینده روشن - shah2020.blogfa.com 
 

17. داستان های کوتاه و خواندنی، جالب و مفید - کمی هم …
. اين يکي انگار خـيـال جـوانه زدن نداشـت ولـي من آنقدر عاشق بودم که نميدانستم . دلتنگي .
پرسمان - مشاهده پاسخ - porseman.org 
 

18. ღ ★ خاطــــره هـــای مـــن ★ ღ
نميدانستم در كجاي جهان سير ميكنم اما دوست داشتم تا . دفـتـر دلـتـنـگي مـن پُـرِ ز .
Traduction Regret Anathema lyrics - traduction chanson 
 


19. عشق ) (¯`·¸•´¯) - عشق شعر عکس
بدترين شكل دلتنگي براي كسي . نميدانستم . ساده بودن . سخت .
beheshtan.blogfa.com 
 

20. عمه سنگری - amasangari.wordpress.com
. سالگي ام را، كه حتي پريود نميشدم، چيزي از روابط جنسي با جنس مذكر نميدانستم. . دلتنگي براي .
فصل بــــ ـــ ـــ ـارونـــــے 
 

21. عشق@دوستی@صداقت@مهربانی@شعر و . - شعر و غزل …
نميدانستم اين درد و غم و رنج ، بود سازنده ي جانهاي .
ستاره ي خاموش - پيام‌هاي ارسالي 
 


22. انسان در جستجوي معني /دكتر ويكتور فرانكل /بخش 3
. آشكار اين مسئله چيزي است كه «پريشاني يكشنبه» نام دارد يعني آن دلتنگي و . و نميدانستم .
Brigitta | نسوان مطلقه معلقه 
 

23. بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم
. آن روز كه خداوند گفت بر آدم و نسل او سجده كن، نميدانستم كه . نوازشگر همه سالهاي دلتنگي تو .
يداله رؤيايی: سنگسار - royaee.malakut.org 
غمنامه 
فقط نميدانستم چه طور شروع کنم. . از دلتنگي که حرف ميزنم، حرفِ شبانه هاي مکرر نيست.
كودكان چهار پنج ساله‌ي ما احساس دلتنگي . من كتابهاي شما را خوانده بودم اما نميدانستم كه .
 

24. درد دل عاشقانه ها - رمان(امانت عشق) قسمت سوم(3)
عاقبت ميلاد را روانه كرديم و براي اينكه خاله و مهناز احساس دلتنگي . نميدانستم مهناز .
عطر افلاک :: امیر سر لشکر شهید موسی نامجو 
 


25. ♥قابـ ستارهـ ها♥ - بی وفایی
تا يادت مي كنم باران مي آيد نميدانستم لمس خيالت هم وضو ميخواهد. . اينجا طعم دلتنگي ها از .
من فقط براي سايه خودم مي نويسم 
 

26. شاخه های سرد غرور | بیتا فرخی
3/29/2011  · اما اين دلتنگي هميشگي نيست تو . تا وقتي كه رهام را از نزديك نديده بودم نميدانستم كه شباهت او .
Explore فضّه سادات حسيني ( @fshosseini ) Instagram … 
 

27. asheghani ke tanha shodan
بخندد و من باز هم از دلتنگي هايم . ميگفتند او ديگر شاد نيست.نميدانستم چرا من به .
فصل بــــ ـــ ـــ ـارونـــــے - روزهاي خاصــ ِ خدا! 
 


28. رمان حریم عشق ( رویا خسرونجدی )
3/28/2009  · او بار ديگر سكوت كرد و من نميدانستم اين بار چطور . در آن لحظه بشدت احساس دلتنگي و شكستگي مي .
داستان های کوتاه و خواندنی، جالب و مفید 
گل سرخ - ادامه شاخ من یا همان زندگی نواله بنده 
حقيقتش جواب سوال مادرم را نميدانستم. . ميرفت و گله ها و دلتنگي ها كه از روز اول آشنائي .
 

29. گل محمدي، آيت‌الله نجومي - سایت خبری تحلیلی …
. كه در كوچه‌هاي شهر نه تنها به سلام كه در پي چاره و گزارش چاره دلتنگي . نميدانستم .
محسن - مرحم سکوت 
 

30. صفای اشک وفای غــــــــــــــــــــــــم
من فاحشه نبودم هيچ کدوم از اين ها را هم نميدانستم شايد براي همين است که حالا معشوق من هم در .
سید محمد جواد ذاکر طباطبایی - ___(سالگردهای سید) 
samira72.blogfa.com 
98.اشك از دلشكستگي است سكوت از تنهايي لبخند از مهرباني و اس ام اس از دلتنگي . كه نميدانستم .
 


31. خاطرات پدرم - memoriesofmyfather.blogfa.com
. بود تهران آمده بودم. من را راهنمايي كردند به حمام نمره. من هم كه نميدانستم نمره چيست.
اس ام اس عاشقانه | Bia2Love.Ir sms love - داستان های … 
 

32. محمد سعیدی (1) - بنیاد پژوهشهای ناشنوایان ایران
او را به همان خدايي مي‌سپاريم كه در زمان دلتنگي ، ما را . تا آن روز، من واقعاً نميدانستم که .
خوش اومدی خوشگلم - قسمت نهم رمان حریم عشق 
حضور خلوت انس: شب شعر - maroufi.malakut.org 
جواب دلتنگي ما كه سكوت است، ولي دلتنگتونم، براي روزهاي فوت موسيقي . الفبا كه نميدانستم .
 

33. رمان پيله هاي پرواز l شبنم. گ
نميدانستم چطور اينقدر زود رسيديم. . بدون نگراني، سردرگمي، دلتنگي و دلگيري.
ایران ویج جملات عاشقانه و احساسی (4) 
 


34. دو قدم این ور خط - کلمات سنجاق شده به پیراهن …
دو قدم این ور خط - کلمات سنجاق شده به پیراهن چارخانه ی مردانه ام - نام این وبلاگ بر گرفته از .
مجمع دانشـجویان خمینی شهری دانشگاه صنعتی - دست … 
 

35. شـــا پــــر کــــــــــــــــ - رمان امانت عشق 3
. "نميدانستم از هاليوود هم مهمان دعوت كرده اند ؟" .
مرد تنهای شب 
 

36. حرف های ته دل
هيچ نميدانستم اين خوشالي ام . حرف هاي دلتنگي وجودي را در وداع با ماه رمضون با هم زمزمه مي .
اشعار قدیمی بخش شعر [بایگانی] - صفحه 58 - تالار … 
 


37. بغل لب دختر on Instagram - mulpix.com
°° لب ساحل یه آغوش من و تو پاها روی شن بوسه های بی انتها ===== عشقت،دوستت و هرکی که دوستش داری .
گذری كوتاه در تاريخ ايرانيان در اينترنت 
 

38. دوره گرد .×.
نميتوان دلتنــگي را از او . اما نميدانستم بهشت هم يك روز زندان مي شود ..
بچه مثبت 
 

39. گل سرخ - داستان
حقيقتش جواب سوال مادرم را نميدانستم. . ميرفت و گله ها و دلتنگي ها كه از روز اول آشنائي .
آن چه كه در كتاب در محضر لاهوتيان از شيخ جعفر … 
 


40. توحيد براى كودكان و نوجوانان
. آنان در گرفت، تو را داور كنند، آنگاه از آنچه حكم كردي در خود هيچ دلتنگي . و نمىدانستم .
جملات خواندنی [بایگانی] - PersianHit.com انجمنی جهت … 
 

41. قلب شیشه ای - loverboy-only.blogfa.com
نفس كه ميكشم حالم خرابه چقدر دلتنگي . من در هفت سين عشق تو ، ماهي قرمزي بودم كه نميدانستم .
نــــــــــــور تشیّــــــــع 
 

42. عشق ایرانی در استانبول(داستان واقعی) [آرشیو] - …
4/10/2010  · با عرض سلام خدمت دوستان دیروز وقتی داشتم هاردمو پاکسازی می کردم به یک داستان زیبا برخوردم .
بهزاد 
 


43. داستان هاي كوتاه و جالب و آموزنده [بایگانی] - تالار …
سلطان سرزمين کوچکي مدام از خود درباره هدف و معناي زندگي ميپرسيد. اين سوالات به حدي ذهن او را .
پشت نقاب شب - saeedbizar.persianblog.ir 
๑۩۞۩๑ بـایگـانـی کلبــه عشــق و احســاس ๑۩۞۩๑•• … 
شبيه برگ پاييزي پر از احساس دلتنگي . لحظاتي كه نميدانستم آيا به حرف هايم گوش مي سپارند يا نه؟!
 

44. نمونه هایی از کرامات حضرت امام رضا علیه السلام
. كبوتران دانه ريخته بودم، اما كدوم روز؟ نميدانستم. . احساس دلتنگى ، قلبش را فشرد.
MOHSEN AZAD 
 

45. sms های عاشقانه و عارفانه 】 [بایگانی] - صفحه 88 - …
8/2/2012  · . نذر كرده ام تا تو همان باشى كه صبح یكی از روزهاى خدا عطر دستهایت،دلتنگى ام را به باد مى .
farzad68.blogfa.com - elham 
 


46. شهيد سيد موسي نامجو - karkan.ir
خلاصه شب را با دلتنگي فراوان به صبح رساندم ولي احساس من چيز . نميدانستم چه بايد بكنم و .
شجريانيسم - گیـله لـو 
رازها 
احساس دلتنگي . خدا بردند تا براي اولين بار چشممان روشن شود، من سرم پايين بود و نميدانستم .
 

47. خاطرات پدرم - memoriesofmyfather.blogfa.com
من هم كه نميدانستم نمره چيست. . بنا بر اين با يك دنيا نا اميدي و دلتنگي .
تحریر - مرجع موسیقی کلاسیک پارسی 
 

48. رمان:امانت عشق - nejebadiha.ir
9/10/2013  · فصل اول: دوشنبه بیست آذر ماه و ساعت دو و پنجاه دقیقه بود . ان ساعت ریاضی داشتیم . تا یادم می .
74) جنون ، قلم ، لرزش ، دست 
 


49. آسمايی زرياب گلنار و آيينه
مثل اينكه از من گناه پوزش ناپذيري سر زده بود كه خودم نميدانستم. . اندوه و غصه و دلتنگي، 78) .
گفتگوي 3 ساعته با فريبا داودي مهاجر درباره کشف … 
 

50. کارآفرینان جوان ایرانی
16 زبان و ادبيات فارسي شعر نميدانستم 19 مهناز .
MOHSEN AZAD 
هر روز صبح زود on Instagram - mulpix.com 
قوانين چالش پنج هفته ديسيپلين . . قوانين بدين شرح هستند : ١- هر روز صبح زود راس يك ساعت مشخص .
 

51. farniagoli.niniweblog.com
اول از همه بگم كه فرنيا اصلا براي باباش دلتنگي نكرد و . ميكنند نميدانستم بايد چكار .
نقد بر دموكراسي ليبرال آخرين ايدوئولوژي دنياي غرب … 
اردیبهشت 1384 - یادداشتهای امپراطور 
. براي من شد دغدغه گفتن اين حس عجيب و غريب كه اصلا معنايش را هم نميدانستم . دلتنگي ميكنند .
7/21/2005  · [بايگاني] نقد بر دموكراسي ليبرال آخرين ايدوئولوژي دنياي غرب اخبار و سياست
 


52. الصلوة و السلام و التكبير و البهاء علي اوليائك …
الصلوة و السلام و التكبير و البهاء علي اوليائك الذين ما منعتهم شئونات الخلق عن الاقبال اليك .
خبرگزاری آريا - آخرين مطالب منتشر شده وبلاگ … 
 

53. سید محمد جواد ذاکر طباطبایی
سلامي پر از دلتنگي براي . تيره و تارگشت وديوانه وار نميدانستم چکار کنم و به .
انجمن راسخون - یادنامه سرداران شهید 
 

54. 18 | فوریه | 2011 | Aleborzma's Blog
8 posts published by aleborzma on February 18, 2011
خاطرات زندگی صبحی - didehbancenter.com 
وبلاگ - خانه ی دوست 
خانه ی دوست . Say good bye to it all (in to the light…) شب شب شب. يه شب ساده ..بادهاي خشمگين پاييزي و دلتنگي .
 


55. از - sib94.cofeblog.ir
دلتنگي هاي منو تو.. . بابا جانم آن زمان كه شانه هايت را به آغوش ميكشيدم نميدانستم كه در نبودت
احیاء علوم الدین ربع سوم، ربع مهلکات / ابوحامد غزالی 
 

56. نیمه گمشده من - asnad14pardis-ba.crawlblog.ir
اخبار کراول بلاگ : با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز .
وبلاگ - eshghetshaghayegh 
 

57. اخبار و حوادث اسفند ۱۳۹۰ - نسخه قابل چاپ
. «در حاليكه در زيرزمين خانه محبوس بودم و نميدانستم چه بلايي . که احساس دلتنگي عجيبي .
دست - nazblog.cofeblog.ir 
 


58. دانشکده شرعیات - ilsewar.com
Mobile View. Desktop View
خبرگزاری آريا - وبلاگ هاي بروز و آخرين مطالب سايت … 
 

59. رمان حریم عشق (رویا خسرو نجدی)
او بار ديگر سكوت كرد و من نميدانستم اين بار چطور . در آن لحظه بشدت احساس دلتنگي و شكستگي مي .
رمان بانوی جنگل (نويسنده :فهيمه رحيمي) 
 

60. تاريخ انحطاط مجلس - download.ghaemiyeh.com
تاريخ انحطاط مجلس. مشخصات كتاب. سرشناسه : مجدالاسلام كرمانی، احمد، ۱۲۸۸؟-۱۳۴۲ق. عنوان .
 
 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4058
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 313
  • بازدید امروز : 448
  • باردید دیروز : 629
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,629
  • بازدید ماه : 5,629
  • بازدید سال : 113,267
  • بازدید کلی : 2,402,073