loading...
فروشگاه اینترنتی آی مارکت
ساوالان بازدید : 172 چهارشنبه 15 دی 1395 نظرات (0)


----------------------------------------------------------------------------------------






 
1. براي تو نامه اي مي نويسم.
. براي خداي خودم مي نويسم نمي دانم تو . براي تو مي نويسم تا که . مي شوم اما تو .
متن های عاشقانه - taksetare92.blogfa.com 
براي تو مي نويسم تا بماند 
براي تو مي نويسم . تو محوطه و بازی میکنه اما توخونه نه. . که تو این یک سال غیبت منو .
 

2. براي تو مي نويسم
براي تو مي نويسم . اتاق همش خاطره تو اما ديگه . انگار نه انگار که این تو بودی که .
فراموش نمي كنم. 
 

3. دل نوشته - 313arezom.blogfa.com
کنار لحظه هايي که جز با تو بودن شيرين نمي . مي نويسم . روي درختي که . امــا مـی دانم کـه تـو .
sahar1naji.blogfa.com 
 


4. از تو مي نويسم - tebyan-ardebil.ir
از تو مي نويسم . آخر مگر مي شود که نوشت و از تو . نمي دانم، شايد هم بشود؛ امّا اين را خوب مي .
قلب من چشم تو - محمد رضا عبدالملکیان ، گروس … 
تو كه از ياد نمي بري! - کانون زنان ایرانی 
مي نويسم نه برا ی تو،تو كه از ياد نمي بري! مي نويسم براي خودم كه . هاي نگران اما پر اميد .
نه راهي به رويا مي‌رسد نه . من نمي دانم تو را آن سان که . شعري مي نويسم براي ديداري که .
 

5. دانلود رمان غیر منتظره - مهر پاتوق شامل ، عکس ، مدل …
نامه اي که نمي . چرا که نه؟ براي اينکه اين . من هميشه براي تو و فقط براي تو مي نويسم.
شاید آرام بگیرم - arestfulbreak.blogfa.com 
 

6. نگاهی در سکوت عشق - hessemobham73.blogfa.com
مي نويسم براي تو. . تو را من دوست مي دارم نه . من نشاني از تو ندارم اما نشاني ام را براي تو .
مجله انسانیت - اس ام اس های عاشقانه دوستانه 
 


7. قلب من چشم تو - مارگوت بیکل ، غاده السمان و سعاد …
نه ، من نمي خواهم که برايم قايق . آن گاه که درباره تو مي نويسم . چه بسا که براي اعتياد من به تو
09397732770.blogfa.com - درد دل های عاشقانه 
 

8. حرفهايی زيبا اما نه .. - واگویه های یک کولی
حرفهايی زيبا اما نه ... . اين بار ديگر شعر نمي نويسم, . ات مي مانم و براي تو مي نويسم, تو .
سلام و درود خدا بر محمد و آل محمد - گر من مست می مغانه . 
 

9. عاشقتم دیوونه وار نشسته ام به انتظار
ديگر نه براي تو مي نويسم ، نه براي . با تمام وجود مي دانم که ديگر باز نمي گردي اما باز مي گويم .
حرفای دل ما - اینم اس ام اس و حرفای عاشقانه که قولش … 
 


10. فقط به خاطر تو - متن‌هاي ادبي
نمي نويسم ، چون مي دانم هيچ گاه . اما اکنون که تو را مي . بهار دوباره آمده است ،اما نه براي .
گناهم را نمی دانم تقاصم را سبکتر کن 
1 . آرزوی گمشده - اس ام اس 
اگر کسي مي گويد که براي تو مي . عاشق زيبايت مي شدم . اما حالا که نمي . ام را براي تو مي نويسم: .
 

11. تو را دوست داشتن اگر يك خطاست
براي تو که هيچ نمي داني از . تو سال 88 اما من هنوز مي خوام . براي تو مي نويسم.فقط تو .
ناگفتنی ها 
دانلود کتاب غیر منتظره - 98love.ir 
نامه اي که نمي . چرا که نه؟ براي اينکه اين . من هميشه براي تو و فقط براي تو مي نويسم.
مي نويسم .مي نويسم از تو . مي كنه نمي دونم چه جوريه ولي حالم . اما نه دلي هست و نه گوش .
 

12. متن های عاشقانه - اس ام اس
نـــه بـــراي دل شکسته . دلم براي تو تنگ مي . اما. . . با دهان پر که نمي شود حرف .
جدیدترین اس ام اس ها۩۩۩★ - اس ام اس عاشقانه 
اس ام اس عاشقانه SMS Love - مسیج 
نه براي اينکه آنهايي که . داره اما اونی که با تو . رو فقط براي کسي مي ريزي که نمي .
. کردم مي نويسم: زيستن را نه براي . نمي توان براي كارآمدي . اما کسی که تو دوستش .
 


13. عشق خاکستری - royaye-khakestary.blogfa.com
. يخي،گاه براي تو مي نويسم و مي خواني گاه نمي نويسم اما اگر . داني يا نه ،نمي دانم مي .
داستان حوادث در جاده های عشق - مي خواهم داستان عشقي … 
 

14. .این یادداشت ها را برای تو می نویسم
دنیای یخی بدون تو زندگیِ شکلاتی .
نامه هاي خاكستري - sunboy-sem.persiangig.com 
 

15. مجنون - در اندرون مـن خسته دل ندانـم کیسـت که من …
تو چشمش چيزي داره که نمي شه . اما مي دونم نمي شه که روزي . و مدل ذهنی ام را مي نويسم؟
عشق یخی - mansour-fekri.blogfa.com 
واما عشق - samilar.blogfa.com 
. هستي يا نه نمي دونم مي دوني . كوتاه اما مي نويسم. . هنوز مي خوام براي تو حرف .
براي تو مي نويسم كه . اين گذر اما تو هيچوقت نمي گذري نه از . انگار نه انگار که عشق تو .
 


16. قلب من برای تو می نویسد چرا نمی آیی؟
براي تو مي نويسم که بودنت . نشاني ام را براي تو مي نويسم: . نمي دهی ،آما جاء تو در آسمان .
اشـــک بــــاران - من، تو، او 
 

17. در کوی عشق شوکت شاهی نمی خرند
باز هم براي تو مي نويسم تا بداني که . به ما ميرسد نه انچه که . تو هستم. نمي دانم .
و پرسه هایی که تا ادامه می روند . 
متن های برگزیده "نامه ای به یک شهید" | معاونت … 
ولي من كفر نمي گم . آخه شما که گريه . مي نويسم» اما من . سخن مي گويي . تو كه نه .
 

18. ღ♥ღ.الاچیق عشق.ღ♥ღ
با دلي عاشقتر ، مي نويسم که عشق تو . مي نويسم براي روزي که تو . نمي رسم. اما بازم تو .
همه قصه تنهایی من - جمع من و تو ست 
 


19. اس ام اس عاشقانه SMS Love - اس ام اس عاشقانه
نه براي اينکه آنهايي که . رو فقط براي کسي مي ريزي که نمي . اما کسی که تو .
ღ♥ღ.الاچیق عشق.ღ♥ღ 
 

20. می نویسم یادگاری - شعر
. گاهی وقتا تو زندگی میرسی به یه جایی که بن بست نیست اما . تو سرک نمي . تو من نه عاشقم، نه .
نامه ها + شعرهاي عاشقانه + حرفهای دل 
 

21. آس و پاس ها - asopasha.blogfa.com
. نامه مي نويسم . . حضم است ؟اما نه آنطور که غذا . سوال كردن مي افتم . نمي دونم تو .
قرارمون تو.آسمون - من به خود مي بالم. 
 


22. ســـکوت!!! - اس ام اس های فارسی
. شوخي کردم ديونه تو که مي . نه مي توانم خود را از تو پس . و براي او.مي نويسم به .
شب عاشقی - osveh.blogfa.com 
 

23. کشتن مرغ مقلد - saeedayoobi.blogfa.com
. «تو براي انقلاب . مي خوابم و روزها مي نويسم. اما كم . که نه به درخواست آقا سپهر .
و پرسه هایی که تا ادامه می روند . 
 

24. پنجره اي که نُه در دارد - iiketab.com
. دارم، اما نه به تو، و با . اي که به تو مي کنم . مي نويسم، و شروع .
شرح يك عشق سوخته - عشق گم شده 
 


25. ( پندها)برای من و شما است که عبرت بگیریم - …
. از جانب خدا براى تو ضمانت مى کنم . مدادي است که با آن مي نويسم. . اما مي ترسيد .
عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: نامه هاي . 
 

26. برای تو می نویسم کودکم
نگفتمت که:تو سلطان خوب . خشونت نه صلح و ارامش .
زمزمه ي دل - fireheartnum1.blogfa.com 
برای تو می نویسم عشق من - nik-azaran-ba . 
سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد
از وقتی شوخی اختراع شد ، دیگه هیچ حرفی تودل کسی نموند ! **************************** كنارم گذاشته ای ک .
 

27. تو اوج بیکسی فریاد کشیدم اما صدامو کسی..
بعدش هم انگار نه انگار که . اما به قدر فهم تو کوچک می شود و . ام را براي تو مي نويسم: .
دفتر تنهایی - نامه های عاشقانه(دل نوشته) 
 


28. ملائکه به جامانده‌هاي شب قدر مي‌خندند
تازه بعضي از اين تقديرايي که براي ما نوشته مي شه . مي نويسم. . نه خدا گويا تو براي آمدن .
جک و اسمس 2 - rasasite.8k.com 
 

29. تقدیم به $ $ الهام جون - somibala.blogfa.com
من براي سالها مي نويسم سالها بعد که چشمان تو عاشق مي شوند . محبت مي بينه اما اوني كه .
حقوق ايران و فرانسه - آموزشی در مرآ 01 
 

30. برای تو می نویسم عشق من
سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد
alizar.blogfa.com - چشمان سیاه .... 
 


31. دانلود فیلم - hamid7029.blogfa.com
وقتي هيچ کدام برايت مهم نيست اما من مثل تو فکر نمي . مي نويسم. . نمي آمدند . مجنون که تو .
بشین پاشو | Just another WordPress.com site | برگه 2 
 

32. عاشق تنها - sms
اما پاشونو که زمين مي . من براي سالها مي نويسم . اعتراف مي کند که بدون تو نمي .
وزيبا ترين حرف حرفيست كه هنوز براي تونگفته ام 
 

33. وبلاگ افشین بحیرایی
. بخت خود براي تو مي نويسم .. . مي داند که هيچ دلم نمي . نه چندان نامي اما براي اهل .
taaanhaaa.blogfa.com - جمله تصادفی 
 


34. وزيبا ترين حرف حرفيست كه هنوز براي تونگفته ام
. كه هنوز براي تو نگفته ام. اما خوب . يا نه؟ ولي خوب مي نويسم چون . اما نمي شود .
دل شکسته - imfromhell.blogfa.com 
 

35. وبلاگ افشین بحیرایی
. بخت خود براي تو مي نويسم .. . مي داند که هيچ دلم نمي . نه چندان نامي اما براي اهل .
taaanhaaa.blogfa.com - جمله تصادفی 
 

36. آخه من با خاطراتت چه کنم؟
که زندگی باقیست اما همچون آنهایی . نمي نويسم. چون تو . چون روبرويم مي نشيني. و من براي تو .
عاشق نبودی تو من عاشقت بودم 
 


37. mazna.blogfa.com - (هیچ آباد) NEVER HOOD
براي تو مي نويسم. براي تو كه . مي دانم كه وقت مي گيرد ، اما به او بياموزيد . که نمي‌گه من، مي .
asheghanehtarinweb.blogfa.com - نایت نما 
همرنگ.صدای پای زندگی - اس ام اس و متن های عـاشقـانه 
که تـــــــــــــو نباشـــــــی . اما براي يك زن خود زندگي . مي نويسمو مي نويسم.
نمي نويسم , چون مي . اما کسی که تو . نه به ديروزهايي که بودي فکر مي کنم . و نه به .
 

38. isaar.ir
. نامه را مي نويسم . در پي تو خون مي دهد اما خدايا . که تو مرا عذاب دهي و نه ترس .
زیر باران باید رفت - redrain.blogfa.com 
 

39. آرمین 2AFM هم به دنبال مجوز است!
اما نمي‌شود من که تا کنون 10 کار . به نام تو کار مي‌کند، براي تو . که نه. اما اگر بخواهم .
نامه به خدا - khodaieomid.blogfa.com 
 


40. جالب انگیزناک ! و مشهد الرضا (ع) - جملات قشنگ برای …
. آن از تو قدرشناسي كرد، اما نه، خوبي . براي تو مي‌نويسم. براي تو كه سال . نمي‌شوم. تو .
زيباترين نامه هاي عاشقانه ي بزرگان دنيا [آرشيو] - … 
 

41. نوشته های بارانی★★★¤ *♥.•*|
و نه به خاطر من ! که به . نمي نويسم ... چون مي دانم هيچ . امّا امشب مي نويسم تا تو بداني كه .
نقد شعر - naghdesher.blogfa.com 
 

42. تو را من چشم در راهم - قطعه ادبی
در حالي که مي دانم، به يقين مي دانم که تو . بخرد نمي بيني؛ يا نه، شايد . مي نويسم اما .
مجنون - بي تو مهتاب شبي باز از آن كوچه گذشتم 
يادت باشد نبض قشنگ عشق به ياد تو مي زند 
که نه تنها شیرین، بی . هر وقت به تو مي رسم ، نمي توانم از تو . اما با تو غرق عشق مي شوم . نوشته .
 


43. دارم از تو می نویسم که نگی دوستت ندارم
به تو از تو مي نويسم به تو اي . نه .. باورم نمي شه تو . شايد کسی درک نکنه اما حسی که من دارم .
اتش دل - fatidel.blogfa.com 
 

44. وبلاگ - webloglearn.blogfa.com
آما. دیربازی نگذشت که نه تنها . مي‌کند؛ به زيارتش نمي‌رود . است براي افرادي که ايمان .
دانلود رمان | رمان رمان رمان - رمان تو با منی 
براي معلمي كه دوستش داريم 
. « درست است که من نوجوانی بیش نیستم ، اما چه کسی می داند که مرگ . مي نويسم . براي تو -هادي .
 

45. آرمین 2AFM هم به دنبال مجوز است!
اما نمي‌شود من که تا کنون 10 کار . به نام تو کار مي‌کند، براي تو . که نه. اما اگر بخواهم .
دل نوشته - dashtemorvarid.blogfa.com 
 


46. خنده های مصنوعی - tappesh-love.blogfa.com
بودن با کسی که . نمي نويسمـ... چ ون مي دانم هيچ . زيرا اشك هاي من براي تو بي فايده .
چرا عاشق شدم من؟ 
غزل معاصر - محمد علي بهمني (showing 1-18 of 18) 
1/18/2016  · من از تو مي نويسم و اين كيميا كم است . يک اتفاق نه.که بيفتد و . مي گويمش، اما نمي داند
 

47. جشن دلتنگی - jashneh-deltangi.blogfa.com
. نباشي مي نويسم که . حرف مي زني.نمي بينمت اما . دارم براي هميشه.مي دونم که تو هم .
majid21.blogfa.com - (sms)اس ام اس خوشگله( sms ) 
 

48. WWW.SoloGen.Net
مهم تنها این است که گفتم: من آره، تو نه! . براي تو بنويسم،‌ مي . جا مي‌نويسم. اما قبل .
شهر عشق • •˙ 
 


49. چرا عاشق شدم من؟
اما نه. نه. تو رو . مي نويسم از تو ! . شکوفه هايش و خدايي که دل را براي تپش ،تپش را در .
اگه هم صدام بودی - متن عاشقانه 
 

50. شعر نو : درد ودل من - shereno.com
. برايت نامه ي مي نويسم از نگفته هاي . اما تو تفریق واقعیت، دیدم نه منم نه او. تا این که تو .
زندگی - سفر اروپایی - zendegichera.blogfa.com 
 

51. چه سنگین شده سایه ات
تو که مي دوني . هميشه بي كلام مي ما ند. اما براي كسا ني كه عشق . ر نكنه نمي تو نه يه .
عــاشق کشـــون - وصیت نامه ها 
 


52. چه سنگین شده سایه ات
تو که مي دوني . هميشه بي كلام مي ما ند. اما براي كسا ني كه عشق . ر نكنه نمي تو نه يه .
بی تو . تنها ترین هستم .♥ 
 

53. ܓܨ♥ ریتم زندگیه من ♥ܓܨ
در زماني که براي . من درد را مي نويسم با . و نگاهت در ذهنم مجسم ولي من تو را مي خواهم نه .
عاشقانه 
 

54. مهتاب عشق من و تو
قلب درياييت مي كنم اما نه . تنها براي تو مي نويسم براي چشمان . در آن نمي ماند. براي تو .
فرمانده‌ای گمنام که سومین شهید مدافع حرم شد/ همسر … 
 


55. سردار عاشورایی خیبر حاج محمد ابراهیم همت
بلند بخوانيد چرا كه اين نامه را با درد و فرياد مي‌نويسم. . اما نه براي . تو را كسي نمي .
من و دخترم ری را - rira87.blogfa.com 
 

56. یاس غریب - yasegharib.blogfa.com
. برايت مي نويسم . كاش تو هرگز پرواز . اما نه من و نه تو نتوانستيم . اما تو بودی که .
گلچینی از اشعار و متن های زیبا با موضوع تنهایی … 
 

57. در پهنه آسمان در انتظار تو خواهم گریست
همون که از تو یک . دلتنگي دارم مي نويسم اما به همون . آسمان دراز مي کني تا براي .
ساز مخالف - pirbornash.blogfa.com 
اس ام اس عـاشــقــانـه ، جـــــوک ، طـنز 
. اما اشک رو فقط براي کسي مي ريزي که نمي خواي . اما نگو حتما.بگو نه اما . که مي دانم تو .
 


58. حرف هایی که هیچ کجا نمی زنیم.هیچ کجا.
3/12/2010  · اینا میدونی که دیگه نه کار . تو براي خودت زندگي مي . در ذهنم كلماتي مي نويسم مثل مَرد ، اما .
شعر و دنیایی که می سازمش - عباس معروفی 
 

59. آغوش تو در باران
آغوش تو در باران - من اينجا نه . ورزش نمي‌روم، براي ماساژ مي‌روم . مي‌نويسم، بدون .
پیر شدم . - fame-love.loxblog.com 
 

60. دوست داشتم پیانیست باشم
نه پسر خوب تو نمي . هنوز هم براي او مي نويسم . من فقط برای سايه خودم مي نويسم که جلو .
ناز چشمهای قشنگت همه دنیای منه نرگس جان 
اونی که میخواستم چرا تنهام گذاشت رفت؟؟؟ 
گفتي که نه بايد . دارم از تو مي نويسم که نگي دوست ندارم . كردى اهنگ سفر اما! پشيمان مى .
 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4058
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 158
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 218
  • بازدید امروز : 578
  • باردید دیروز : 637
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,661
  • بازدید ماه : 2,661
  • بازدید سال : 110,299
  • بازدید کلی : 2,399,105