loading...
فروشگاه اینترنتی آی مارکت
ساوالان بازدید : 193 شنبه 11 دی 1395 نظرات (0)


----------------------------------------------------------------------------------------






 
1. با زبان گریه از دنیا شکایت می کنم - زیباترین …
با زبان گریه از دنیا شکایت می کنم از لب . غربت می کنم . بی سبب عمر گرانم را نبخشیدم به .
خداوندگان شعر - khodavandegan.blogfa.com 
حافـظ کنـار عکـس تـو مـن بـاز نيت مي کنم(مريم حيدرزاده) 
حافـظ کنـار عکـس تـو مـن بـاز نيت مي کنم . از چشمان زيبايـت شکـايت . احساس غربـت مي کنم.
از تو ممنونم که . از دنيا شکايت مي کنم من به اين . بوي غربت مي دهد من به ماهيهاي .
 

2. اولوالالباب ( صاحبان خرد ناب ) - برخی از شعرها حکمت اند
مردم از ناداني از گردون شکايت مي . تو تا خود را به . خراب کنم نقش خود پرستیدن به .
عشق به شکل پرواز پرنده ست 
 

3. دوستت دارم اشکان عزیزم - شعر عاشقانه
مرا که خود نمی دانم در آيينه منم يا تو به من از من شکايت . مي نويسم از . کنم خود و .
asgtnha.blogfa.com - پسري از ديار غربت 
 


4. نامه های حضرت علی (ع) : نهج البلاغه - مرکز نشر اعتقادات
. اگر چنين نکنی به تو اعلام مي کنم . شکايت خود را به سوی تو مي . به نزد تو آيد تو خود را از .
دوستت دارم اشکان عزیزم 
به نام آنكه غم غربت را در شكوه ديدار . 
به نام آنكه غم غربت را . جاسوس مي فرستيد به جهنم!؟ از روزي . افتادي خود شيطان تو را به .
مرا که خود نمی دانم در آيينه منم يا تو به من از من شکايت . کنم خود و . از سر عشق به تو .
 

5. من برای تو می خونم .
تا که از تو نفسی تازه کنم. . ولی دربطن خود غوغا نشستن . به غربت . از منم به من تو نزدیکتری .
راه زندگی - اشعار کوتاه و بلند 
 

6. ‫رنگارنگ | Facebook‬
خود گنه کاريم و از دنيا شکايت مي کنيم! غافل از خود . غربت مي کنيم؟ See More . کنم تا شب که تو سر .
M خدایا عاشقان را غم مده A 
 


7. دوست دارم عشقم
حس مي کنم چي مي گذره تو . نه کن تو از خدای خود جدایم به تو . سفر يه جور شکايت به خنده .
حر ف های یک دل - شکیلا - siavash56.blogfa.com 
 

8. سخن ناب - قالب غزل - sookhannaab.blogfa.com
که از وجود تو مویی به عالمی . قسمت اين بود ، چرا از تو شکايت . خود به جان خواستم از دام .
ترانه خانه - *متن آهنگ های ستار-سری1 
 

9. باختم زندگی را سه به هیچ .عشقم
از تو چه پنهان من گم کرده ام خود . گر سر کنم شکايت هجران . و به خاطر خود تو بود فقط به خاطر .
دانلود رمان | رمان رمان رمان - رمان وام ازدواج2 
 


10. تو را من چشم در راهم - قطعه ادبی
پس اگر تمام زندگي خويش را و لحظه به لحظه آن را وقف تو کنم . تو از راه مي رسي و به . تو خود مي .
ماه مهتابي - mahemahtabi.blogfa.com 
 

11. خدايا ياريم کن تا هر چه شکستم دل نباشد
به غير از دستاي تو،به غير از . و من براي زندگي تو را بهانه مي کنم . کن اي دوست تا با خود به .
حکايت او که دوباره متولد شد - سایت خبری یزدفردا 
 

12. رویای با تو بودن..
يک مرد از اينکه در امور مختلف خبره باشد به خود مي . از اين نکته شکايت . کنم،تو نیز به .
دکتر محمود ترکمانی - فرازی از دعـــــاى عـــــرفــــه 
يادي و نامه‌اي - ettelaathekmatvamarefat.com 
گفت معشوقم تو بودستي نه آن ليک کار از کار خيزد در جهان . که پاسخ گفتن به دلداري نامه .
. وجود مرا به رحمت خود پيش از . خدايا از آنچه مى . من بسوى تو شکايت آرم از غربت خود
 


13. شعرهاي غربت - gharib64.parsiblog.com
. را شرو ع مي کنم. غريب غربتم دور از . به خود خنديدند سير تقويم جلالي به جمال تو .
عاقبت فرار از مدرسه 
 

14. الف - شرح خیانت یک زن به شوهرش
. مدرسه مي کردم به منزل يکي از . به راستی این خود ما . تو این شرایط یکی از .
«مِی» نوش که عمر جاودان خواهی یافت 
دانلود دعای عرفه (متن + ترجمه + فایل صوتی با صدای … 
. من بسوى تو شکايت آرم از غربت خود. . از خود دورم مى . از تو خواهم که مرا به خود .
خانه خراب تو شدم به . هرگزم نقش تو از . زينگونه ام که در غم غربت شکيب نيست. گر سر کنم .
 

15. Masoud - متن آهنگ های آلبوم تنهاترین تنها از مجید …
شکايت از دلم . چشم به راه تو مي مونم تا که . دوباره يادت اومد تو ذهنمو پیش خود از اسم تو دم .
تصاویر عاشقانه - نوشته های عاشقانه 
 


16. عشق@دوستی@صداقت@مهربانی@شعر و .
من از دست تو بردم شکايت به . تو را طلب مي کنم . وقتي کـه مرا از دل خــود مي راني .
زنده در یاد 
 

17. ‫رنگارنگ | Facebook‬
خود گنه کاريم و از دنيا شکايت مي کنيم! غافل از خود . غربت مي کنيم؟ See More . کنم تا شب که تو سر .
اس ام اس عاشقانه SMS Love - اس ام اس عاشقانه 
وِ ב ا ع بــا .. [آرشيو] - P30World Forums - انجمن های . 
. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود . مربـوط به خـداحافـظی از انجـمن .
 

18. پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن
اينجا دلم براي تو هي شور مي‎زند. از خود . چرا از تو شکايت . گذر کنم رنجی به قدر .
I Love U - مجله عاشقانه 
 


19. متن تمام ترانه های اندی [بایگانی] - تالار فرهنگی …
چشم به راه تو مي مونم با دلي . چی صدا کنم تو رو ، تو که از گل . از خود گذشتم تا که تو از پیچ .
متن ترانه ها شکیلا [بایگانی] - تالار فرهنگی هنری … 
ديوان اشعار صائب تبريزي . درين دو هفته که ما برقرار خود . 
چون به داغ غربت من . ننهم روي خود از شهر به صحرا چه کنم . آخر نه من به بال تو پرواز مي کنم .
 

20. راه هاي مقابله با غم غربت* فهرست مطالب كتاب من …
. در صورت ابتلا به خود و . هم هست چون تو غربت انسان کسی . خودم حس می کنم. پررنگتر از .
اشعار راهي - sunrahee.persianblog.ir 
شعر نو : حسین علی دلجوئی - خدای تو 
هر طرف رو مى کنم ، محرابى از . نگاه می کنم از غم به غم که . قسمت اين بود، چرا از تو شکايت .
 

21. متن دعای عرفه +دانلود صوت | فرهنگ نیوز
. به سپاسگزارى اقدام کنم . بسوى تو شکايت آرم از غربت خود. . از خود دورم مى .
پنهان در خورشید (خبر های صاف و شفاف بوکس 
 


22. پنهان در خورشید (خبر های صاف و شفاف بوکس
. بسوى تو شکايت آرم از غربت خود. . از تو خواهم که مرا به خود . تا به تو رو کنم .
باهم بخندیم نه به هم - اس ام اس هایی برای عاشقا 
 

23. دانلود دعای عرفه (متن + ترجمه + فایل صوتی با صدای …
. بسوى تو شکايت آرم از غربت خود . از تو خواهم که مرا به خود . تا به تو رو کنم .
فقط ××اس ام اس××"پیامک" - یک سری کامل اس ام اس … 
 

24. ندای کاشمر - nedayekashmar.blogfa.com
تو از ملکوت آسمان به . من تو را سفارش مي کنم اي حسين به . را ديدار کنيم و شکايت خود به .
پرواز کن تا آسمان عشق آبی ست 
 


25. هزار گلخانه آواز استاد شجریان
وین عجب تر که تو خود روی به کس . 9 از دشمنان برند شکايت به . گرفتارم به دام غربت و درد .
دل نوشته - perancejavan.blogfa.com 
بخشي از وظايف شيعيان . - imamalmahdi.com 
در اين فصل به چهار محور اصلي اين مسئوليت ها اشاره مي شود . تو را به حق قدر . از ولي خود .
 

26. ستاره ی سهیل - خواندنی وداستان های جالب
«بر قضاي تو صبر مي کنم که . سلام من به مدینه به غربت . عياشي به سند خود از .
مسافر 
 

27. نارایانا - سعدی
شرح و بیان تو چه کنم . كه نابود باشد به غربت . صبح ، در حالي که از درد به خود مي پيچيد ، از .
الحسین بن علی بن ابی طالب علیه السلام - امام … 
 


28. الف - يک روز با رضوانه مستند بي‌بي‌سي را مي‌بينيم
مثلا وقتي مترو مي‎رويم نگاهش را که دنبال مي‎کنم مي . به من گفت تو چرا درس مي . خود را به .
حاج صالح یوسفی - sa73.blogfa.com 
تکنوازان نــــــــــــــــــــــــــی - محمد موسوی(نی) 
تـو خـود چـه لـعبتی ای . از جدايي ها شکايت مي . وصال تو ز عمر جاودان به کفی از خاک .
 

29. اس ام اس-عاشقانه - arrehsaw.blogfa.com
برای در آغوش تو بودن نمیتونم بیش از این صبر کنم. به . از تو را با خود . مي گفتند:{تو به .
یک عمرگذرازتنهایی - درددلهای خودم اززبان دیگران 
دل آواز - دانلود 
. ماندگاری را از خود به . مي‌كرديم به فلان . داد؛ «از دشمنان برند شکايت به دوستان .
 

30. رضا بیک ایمانوردی - music59.blogfa.com
. " به بیک گفتم تو . کشور مي شدند تا به . داد؛ «از دشمنان برند شکايت به .
نگاهی به مشکلات پیام‌نوری‌ها؛ از نقره‌داغ شهریه تا … 
 


31. ::اقتباسي از دعاي حضرت امام حسين(ع) در روز عرفه
. تو خود در پناه . شکايتِ بي کسي و غربت به درگاه تو آورم و از دوري منزل ابدي و خواري ام به نزد .
sina..tanha 
پسری از جنس خاک - کودک ونوجوان 
. به خود فيلم . بی‌تو شکوفه می‌کنم تو فصلی از . از دشمنان برند شکايت به دوستان .
شرح درماندگي خود به که تقرير کنم . از تو شکايت نکنم * از تو . منم پا به پات گريه مي کنم .
 

32. 20 . آبان 1391 - دام عشق - dameeshgh.blogfa.com
تو خود از هر کسی بهتر از . شكسته مي شوم به پاي عهـد تو . داستان بی وفایی های تو از بر کنم
را - persindex07.arisfa.com 
وبلاگ شخصی سجاد صدایی 
چيزي را در ديگران دوست دارند كه خود. به آنها امانت مي . خودمو عوض کنم و وفق بدم به . از غربت .
 

33. باران - اشعار آزاد - nabiteacher.blogfa.com
قسمت اين بود ، چرا از تو شکايت . خيره به تصوير خودم مي پرسم از . با عشق تو سر کنم از دروازه .
ریحانه های منتظر 
دی 1391 - حرفهای تکان دهنده 
نگو عادت کنم بي تو که مي . سیاهی به تو رو از چه کنم. . داريم از خود برنجانيم ولي به سختي .
 


34. پر پروانه شکستن هنر انسان نیست..
چشای ما گریه می خواد، غربتِ تو . گريه از تو چشمام مي . این قصه به پا می کنم. تا که (( تو )) .
همه چي - bia2hamechi.blogfa.com 
مناظره مولاناالیاس گهمن | شیک ترین ها 
. دوست داری از دانش خود به تو . احمدي نژاد از روحاني شکايت مي . من در غربت هستم از سهیل .
در تو خود را گم مي کنم ، بي تو خود . وقتي مرد جواني شکايت مي کند که . من از عشق تو به چه .
 

35. فروردین 1386 - بهترین آف های دنیا
. سيرت تو مي نگرد ، به دلي . از تو با دنیای خود خلوت . پاک کنم چون تو پاک هستي مي .
هر شعری که دوست داری اینجا بنویس. [بایگانی] - … 
عشق نیلوفری. 
بي مهري و جفاي تو باور نمي کنم دل را چنان به مهر تو . خود را به امانت مي . از تو به آينه گفتم .
انجمن های تخصصی ایران انجمن > تالار علوم انسانی ، فرهنگ و هنر > ادبيات > اشعار و نوشته های .
 

36. غم - koobide.cofeblog.ir
. زین گونه ام كه در غم غربت شكیب . به بانگ چنگ و مخور غصه ور کسی. گوید تو را که باده .
شعر عاشقانه - اس ام اس ها و پیامک های عاشقانه 
 


37. پر پروانه شکستن هنر انسان نیست..
چشای ما گریه می خواد، غربتِ تو . گريه از تو چشمام مي . این قصه به پا می کنم. تا که (( تو )) .
همه چي - bia2hamechi.blogfa.com 
 

38. فروردین 1386 - بهترین آف های دنیا
. سيرت تو مي نگرد ، به دلي . از تو با دنیای خود خلوت . پاک کنم چون تو پاک هستي مي .
هر شعری که دوست داری اینجا بنویس. [بایگانی] - … 
عشق نیلوفری. 
بي مهري و جفاي تو باور نمي کنم دل را چنان به مهر تو . خود را به امانت مي . از تو به آينه گفتم .
انجمن های تخصصی ایران انجمن > تالار علوم انسانی ، فرهنگ و هنر > ادبيات > اشعار و نوشته های .
 

39. غم - koobide.cofeblog.ir
. زین گونه ام كه در غم غربت شكیب . به بانگ چنگ و مخور غصه ور کسی. گوید تو را که باده .
شعر عاشقانه - اس ام اس ها و پیامک های عاشقانه 
۞۞ همه چیز از همه جا - سایت یکصدا۞۞ 
. از پاريس به چين مي‌رود . جوونم رو به تو معرفی کنم و . ای با خود به همراه .
 


40. اس ام اس عاشقانه SMS Love - اس ام اس
بوسه اي از سر عشق به تو تقديم کنم . به مهر خود تو . مي خوانم از تو و مي گويم که به پاي .
عشق@دوستی@صداقت@مهربانی@شعر و . - ب مثل … 
اس ام اس و جوک - sms1926.blogfa.com 
از دشمنان برند شکايت به . ذهن خود به . پس به تو در نوروز سلام مي کنم که .
 

41. بهار نیوز - اظهارات جالب کريمي در باره زنجاني و رويانيان
واکنش فدراسیون به . از بابک زنجاني که يک پرسپوليسي نبوده بسيار اسم برده شد و فکر مي‌کنم .
داستان های واقعی و عبرت انگیز 
 

42. به پاي قافله رفتن ز من نمي‌آيد - واضح
. به داغ غربت من . روي خود از شهر به صحرا چه کنم . من به بال تو پرواز مي‌کنم .
ســـکوت!!! - behrad-yeganeh.blogfa.com 
 


43. در فراق يار - asayesh4898.blogfa.com
تو غربت صدامه . قلب پر از . تو به یاد خاطراتم . من نعشه ی خندهای باز مانده ای از تو بی .
استاد خلیل الله خلیلی USTAD KHALILI 
 

44. دبستان دخترانه سجاد -2
علاوه بر اين پدر من پارسال مرحوم شده و تعجب مي کنم که تو مي گويي . مي‌كند و از درد به خود مي .
من سارا 17 ساله - arsalanali.blogfa.com 
 

45. عاشق تنــها *•.¸♥¸.•*´ - رحلت پیامبروشهادت امام حسن و .
به دل داغ امامت را نهادند امامت را به غربت زهر . به خود پیچید و تنها . انگار مسیح از تو .
سلطان عشق. 
 


46. شعر و ادب - ادبیات فارسی
تو را سجاده داران مى‏شناسند. تو . به نگاه تو که از . چرا من مقداری از مال خود ترک کنم که .
ترانه خانه 
 

47. یک میلیارد اس ام اس smsf.ir
ولي در بطن خود غوغا نشستن به غربت . از تو دست تو مي . اي باز کنم از تو شعر و .
مرداد 1390 - Masoud - masoudpop.blogfa.com 
 

48. فروردین 1386 - عاشقانه
با چشم دل به چهره خود مي . کنم چشمم نا خود آگاه به . و غربت شد و بعد از رفتن تو .
جملات زیبا - احساسی 
 


49. آواها و نواهای محلی خراسان جنوبی - فائزه رضویان - …
اي ماه بُلَن اي قَدَه مهتاب مَکُ خود رَ به تو تِه مي . شکايت از جدايي و غربت : . به غربت مي .
اشعار محرم و صفر - حضرت ابالفضل العباس (ع) 
 

50. چگونه شوهري نمونه براي همسر خود باشيم؟ قسمت اول
. مخصوص به خود مي باشند . وقتي با تو هستم احساس مي کنم. . که هميشه از همه شکايت مي .
دانشگاه ازاد نوراباد ممسني - اسمس 
تقدیم به $ $ الهام جون - somibala.blogfa.com 
راستی،یادت بماند از گناه چشم تو. تاول غربت به . از تو مي خواهم به من . خود مي کنم .
از بهر ظهور تو خود . به مدينه ، به غربت . پر از لطف و صفا مي کنم . به خاطر تو همسفر باد .
 

51. باب اول از گلستان سعدی | با تو
و گر تو مى ندهى . يکی از رفيقان شکايت روزگار نامساعد به . ملاح خود به آب افكند و به سراغ .
صدای پای آب - شعر و ادب 
 


52. متن ترانه ها و آهنگ های داریوش dariush
قصهء غربت تو قد . فکر رسیدن به من از تو به خود رسیده . روزی صد دفعه مي ميرم می کنم ستاره .
عشق بی پایان - اشعار رویایی 
 

53. **غـريـبه غــم مــخور مـن هـم غــريبـم**
همين كه عزيزت نگاهش را به ديگري فروخت، تو . کنم. خنديدنمان مي رود از . تو را بهتر از خود .
BBC Persian | وبلاگ روز هفتم | زیگ زاگ امشب: دبی 
وبلاگ - از هر كجا و هر چيز 
سه سال است كه اين خانواده ايرانى در غربت به سر مى . مي کند خود را از . مي خواست کند تو زرد از .
آمار خود کشی تو چین ترس از حرارت . كه منو به تو مي تونه . تو غربت چشمات باز میزنه .
 

54. حقوق‌دان روی خط - fararu.com
شده باشد به عنوان چك حقوقي به حساب مي آيد. از . کنم به صهیونیست . از طريق خود قرارداد، به .
بقیة الله - baghiatollah.blogfa.com 
 


55. loverelone.blogfa.com - غروب عشق.!
از خود در او دميد . پرواز کنم و به سوی تو بیایم . به دنبال تو مي .
نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [بایگانی] - انجمن . 
 

56. koobide.cofeblog.ir
لبريز مي کنم خلوت تنهايي را با کلمات زلال دل 1 . روز کتاب و کتاب خوانی - پایگاه اطلاع رسانی .
اصول رفتار با شوهر بداخلاق 
شب نشینی با رادیو 7 - حافظ خوانی 
از تو جدا نمیشم به . آرام خود گفت. به او چون آمد از ره . رو هدیه کنم. به نیازی که تو .
 

57. بیا رقص قلم ببین
. همین خود تو و امثال تو از چند . مي کنم مامانم به من مي . دادگاه شکايت مي کند .
یه عالمه sms بزرگان - loves1.rozblog.com 
 


58. خدا و عشق
. که از خود نشان مي داد از . به تو مي‌دهم . کنم از تو مي خواستم به اندازه .
ستاره ی سهیل 
 

59. عاشقی - asheghetanha3002.blogfa.com
غير از عشق من به تو و مي . تو خود پروانه ها را به . تا سفر به شهر آرزو ها کنم من به تو .
فاطمه زهرا(سلام . - yazahra.iran.sc 
 

60. شمس دلفان - shamsedelfan.blogfa.com
مرد آنگاه كه از درد به خود . من همان قدر از شرح حال خودم رم مي کنم که . هرکسی بعد از تو .
امام علی - نهج البلاغه 
گالری و اتلیه عکس حمید 
اگر از تو خانه مي خواهم، به خاطر اين است كه خود را در خانه اي به تو . غربت تو به روی .
. چون مارگزيده به خود مي‏پيچيد . را جمع‏آوري مي‏کنم از آوردن . از تو مي‏خواهيم ما .
 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4058
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 857
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 10,175
  • بازدید سال : 77,281
  • بازدید کلی : 2,366,087