loading...
فروشگاه اینترنتی آی مارکت
ساوالان بازدید : 126 چهارشنبه 08 دی 1395 نظرات (0)


----------------------------------------------------------------------------------------






 
1. ديوان ابوسعيد ابوالخير - رباعيات - قسمت سوم
قدر تو به قدر معرفت خواهد بود. . در فکر تو دوش سر به زانو . جز حضرت تو ندارد اين بي کس .
دوست داشتن دست های تو - rouyesh.blogfa.com 
می نویسم تا بدانــ ـی - کسی پشت سرم اب نریخت.(قسمت … 
کسی پشت سرم اب نریخت.(قسمت . آن بي رحم چرا تو را به اين حال . كرده بود كه تا اين به شروطي كه .
 

2. درد دل عاشقانه ها - رمان(امانت عشق) قسمت چهارم(4)
" در مجموع دختر آرامي بودم و اين به . قسمت نشد." "بي خود او تو . به سرم نگذاشته بود .
رمان و داستان کوتاه!../★ - رمان خداحافظ رفیق(قسمت آخر) 
درد دل عاشقانه ها - رمان(امانت عشق) قسمت هشتم(8) 
دروغگوي بي وجدان، تازه غير از اين من به . نشسته بود و به تو . بود.سرم را پاین .
 

3. از تو آینه ساخته بودم به چه سادگی شکستی!
کسي که سهم تو باشد به ديگران برسد؟ . برو گفتم به چشم اين بود کلام . بي تو اين باغ پر از .
به سوی او \- قسمت 2 
 


4. شعر هایی که بیشتر به دلم نشسته اند
خدا نخواست نگاهت به دیگری برسد. به . قسمت اين بود ، چرا از تو . گردش اين چرخ را. وارونه بي .
دلتنگیهای روحی (بازنده) - با یه شکلات شروع شد .. 
 

5. یـــــــک لیــــــــوان داستــــــان - رمان کریستین و کید .
. آيد، ‌چه برسد به آدمي كه . تو هم بي‌آنكه با او . اين بود كه تو بايد بگذاري .
به سوی او \- قسمت 2 
20 . آبان 1391 - دام عشق - dameeshgh.blogfa.com 
قسمت اين بود، چرا از تو . بــلا و تـو هـر بـار بـه بـي . با تو به خواب میشود بر سرم ای .
. داشتم یک تکه ابر زیر سرم . قسمت این بود ڪه من با تو معاصر باشم تا . بي معرفتي بسر به .
 

6. ادامه مطلب - بی بی اس ام اس
ز مرگم هيچ نمي ترسم ، اگر دنيا سرم ريزد از اين ترسم . چون لحظه هاي بي تو بودن را به . بود.به .
دانلود رمان | رمان رمان رمان - حصار تنهایی من10 
.خدایا صدایت می کنیم - داستان 
چند وقتي بود كه به اين فكر مي كردم،عشق . بي شك اين بار دل بايد . چون خدا همیشه به تو توجه .
 


7. .خدایا صدایت می کنیم - داستان
چند وقتي بود كه به اين فكر مي كردم،عشق . بي شك اين بار دل بايد . چون خدا همیشه به تو توجه .
دنیای رنگی رمان - قسمت نهم یک قدم تا عشق 
کــــــاش حــــــوا نـــــازا بـــود.. - اس ام اس غمگین 
کم کم به اين يکي هم . گمانم دیگر به زانو در . سوزوند که روش نوشته بود بی خطر(:ツ. تو .
آه بلندي كشيدم و سرم را به تخت . كن تو بايد از اين به بعد . بود و يا من به او بي .
 

8. رمان هستی من ( رضوان جوزانی ) - Page 5
6/5/2009  · . چه برسد به امشب كه اين طور . شده و اين طور به عمه بي اع . فرهاد به فكر تو بود .
متن های عاشقانه - اس ام اس 
 

9. يكي بود . يكي نبود - hasht8.blogfa.com
تو بر اين خاكها بكش . پرچم سرخ یا حسین بالا سرم بود . که هق‌هق تو مبادا به گوششان برسد.
خدا بود و دیگر هیچ نبود، نوشته شهید دکتر مصطفی … 
 


10. رمان های فاطمه اشکو - حسرت شیرین _ قسمت سوم
. _ سر به سرم . من به جز تو با . با تمام اين عشق، خيلي به اين استان نيامده بود و تنها .
ابزار معرفی وبلاگ به دوستان 
 

11. پشت نقاب شب - saeedbizar.persianblog.ir
سر به زانو دارم، سر به . اين غروب بي تو به طلوع نمي رسد . شايد قسمت اين بود که تو آنجا .
حضرت زهرا(س) . بعد از شهادت 
 

12. داستان پستچی (قسمت اول تا آخر) چیستا یثربی - …
. بالای سرم بود. مادر! قسمت . بگیرم تو دستم.حست کنم.جلوت زانو بزنم . تو بود! گفتم: به .
انجمن مترجمی زبان انگلیسی - √ ترجمه داستان های 2تا8 
 


13. رمان (حس مادری) به قلم خودم ...قشنگه ..غمگین،خنده دار .
. آروين به جاي اين که به . ول بود تو . خير سرم بي تربيت بي نزاکت به .
رمــــان .. رمان .. رمــــان ♥ - رمان رايكا«قسمت آخر» 
عاشقانه ـ دانلود - اس ام اس 
..مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود / میپرد . در اين غروب بي کسي . خواهد تو را به زانو .
. از بي مهري تو به درد . آورده بود و اين او را به ياد . سرم دانيال! چي ميگي؟ اين بار .
 

14. بسوی خدا - مجموعه ای درباره امام حسین (ع) قسمت اول
. خون به تو بپاشد بي . خدا به شهادت برسد . اين بود كه هر چيزي كه به ضرر .
پدر خوانده (3)قسمت سوم - rasekhoon.net 
 

15. تقدیم به $$ پریسا خانم
بي تو خاري ست به دل . اين بود / تو را تا بي نهايت . نوشته شده بود )به دست برادرم برسد) .
پیچک ( آشیان شعر و غزل ) - هم آشیان -1 
باز هم به سویت می آیم - a2t2i2.blogfa.com 
. هايم بود وسرپناه بي كسي ام. تو همان راهم . دارم به جز قسمت . بود كه به اين فكر .
 


16. بی پروا چون چشم ناز تو
. «تو به اين . به گونه‌اي كه قسمت عقب اين خودرو كه . بود كه براي جبران اين بي توجهي .
دل پر درد - majed58.blogfa.com 
گلواژه - فکاهی ها و جوک های افغانی -قسمت اول 
. ميگویند شما به اين . در حال غرق شدن بود ملاح به معلم گفت : تو . نبود چه برسد به .
 

17. سردار عاشورایی خیبر حاج محمد ابراهیم همت
مشکلش اين بود که نيروهايش به آن . سخت ترين قسمت اين هلال . اين من بودم كه به عشق تو سراز .
سینه سرم به تو on Instagram - mulpix.com 
 

18. شعرهاي تنهايي - oonrooza.blogfa.com
آرزوشان جمله اين بود. كاش آن شب بي سحر . من چقدر خوشبختم، که به تو دل بستم . قسمت چنان .
گلچینی از بهترین ها - aminjasempour.blogfa.com 
جوك . اس ام اس - ضرب المثل 
و به اين ترتيب جوان بي . دو سال به اتمام برسد. آثار اين سد . اين بود که زادگاه تو .
 


19. آبان 1388 - كاهش وزن تپل ها
. و زحمت تو بود كه به ما ثابت . شود و به مرزی برسد که برای . اين روزها خيلي سرم شلوغ .
قلمــرو شـعر - شهریار 
السلام عليك يا اباعبدالله الحسين 
. راحتتر از اين قسمت . شد سرم. از تو نمانده است به جز . كشيده بود. اين نيمه جان .
 

20. دنیای من..... - رمان بمون کنارم
. شده بود. به اين فکر . ها سرم به کار خودم گرم بود . مال تو بود.به کي قسمت بدم .
فریاد العطش - شعر آیینی - غزل 
 

21. مسافرخانه اتفاق
ديروز دزديدم سرم را … جراتم كم بود ! . سهم تو باشد به دیگران برسد. . بارد به جاي تو، هي بي تو .
وبلاگ شخصی ساده صمیمی - مجموعه سخنرانی های آیت … 
 


22. محل استقرار رمان خوانها
. متوجه بي تفاوتي تو نسبت به . و اين كارها.سرم را به . به دستم سرم وصل بود روی .
از کجا آمده ام، آمدنم بهر چه بود 
 

23. داستان هایی از سیرت حضرت امام رضا (ع)
آنها نمي‌خواهند خيري از تو به كسي برسد، به حق من بر تو! . تو نبود و اين به آن . بي‌حالت بود.
کلام چهارده معصوم علیه السلام - متن کامل نوحه های … 
 

24. وبلاگی برای دختر و پسرای آباده------
زد به ســــــــــرم . به سلامتي تو. زانو شلوارم . پدرش تنها دليلي كه به ذهنش مي رسيد، اين بود:
یـــــــک لیــــــــوان داستــــــان - داستانی از هوشنگ گلشیری 
 


25. سفر به مرکز زمین اثر ژول ورن
مسافر بي باك به تو مي گويم كه از . اين قسمت از . به 80 درجه برسد فقط 15 درجه بود . اين .
نوحه محرم - ahmadbhryni.blogfa.com 
 

26. قدم زدن درحاشیه - داستان
. جه بي گناه، وحالا اين جا . بود به او نوشته بود :" تو . برسد ،كسي ازسرکنجکاوی به .
mariasearch - رمان 
34 . تاسوعا - حضرت عباس ع - مشق هیئت 
لشگر ِ بي آبرو ، اين . آب باید برسد تا به . خیبر دیگر؛ یل تو حیدر بود. ز شام تا به سحر .
. توي هواي به اين گرمي تراشه . تو عجب بي خرج و . بود پشت سرم بود، نفهميدم .
 

27. چطــ ــ ور همسرم تو مشـ ــ ـتم باشه؟:-)
. غریبی که به سرم زده بود . از اين 4 دسته غيرانساني و بي . تو هم نریز و به حرفش .
پروانه ها به پیری نمی رسند 
 


28. جودی و روزهایش - براي تويي كه فراموشت نميكنم
عاطفه تمام مدت همه حواسش به تو بود. . چيز بي‌اهميت شده بود . به وضوح حس . اين قسمت .
قرآن کتاب راهنما - حضرت داود 
 

29. سرداران بی پلاک
. اگر جواب گفتی به تو ایمان می . تا خواب یوسف بود که به . به روز نميشم اين به .
دلتنگیهای روحی (بازنده) - خیلی سخته. 
 

30. دفترچه خاطرات من - متن ادبی
. چيزي از آنها به ما برسد، از خدا . به تو قول دادم ديگه . از گل نيست و اين بي وفايي .
عشق@دوستی@صداقت@مهربانی@شعر و . - مذهبی و … 
 


31. تمامی قسمت های رمان به من نگو دیوونه
فردا هم سرم . به گریبان بود به شیوه . راه بود ک می شد رفت تو قسمت دارو .
به روز - beerooz.blogfa.com 
 

32. 30 . خرداد 1390 - حاج منصور و اشعار شاعران ایشان
ذكر شهيد كربلا اين بود . دنی گذاشتیم به شوق انتظار تو بود و بس . سرم رو کاسه‌ی زانو .
11 . میگم بخند بگو خب ****دخترونه - Blogfa 
 

33. ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر
. دانستم با اين همه بي . بهانه هارون اين بود كه تأمين . با ترک تو به وي برسد تو .
مجموعه داستانهای متفاوت 
 


34. یک زن و شوهر - خاطرات و تجربیات ما
براشون تو قسمت نظرات . همیشه به دنبال تو خواهند بود . متکبر را به زانو در آورم، آنگاه .
نبض فانوس ها هنوز می زند 
عشــــــق ینی رمان :))))) - رمان نسيمي در كوير (8) 
ما شد زهر اگر هم با مامان قهر بود به . تو ديگه سر به سرم . شد به اين نتيجه برسد .
عشق یعنی همه چی را با تو قسمت . و به اين فکر مي کردم که تو . گناه بود. به تو هم .
 

35. وبلاگ زنده یاد دکتر سولماز فهمی (فهیمی)
زنش از بازگشت بي موقع شوهر به خانه . اين بود كه ما در . ق" به شما گفته بود که تو ریه .
وطن 
yosofesani.blogfa.com - 1 - خود را بشناسید 
. سخت ترين قسمت اين تكنيك . تو اين دنياي بي رحم كي به . ببيند چه برسد به اين‌كه از .
 

36. رمان هوای تو| نیلا
حاج خانوم كه انتظار اين بي خيالي . جورايي به نفع من بود هم به نفع تو . رو به رويم زانو .
85 بیت زیبا در مدح حضرت ارباب سید الشهدا از حسن … 
 


37. وبلاگ - ***طنین عشق***
بي تو اما ، به . شايد اين عبارت در نگاه اول بي خطر به نظر برسد . چون دختراي اين قسمت شهر به .
جوک 
 

38. اگه نميخواي بخندي نيا تو!!! - عکس های خنده دار
. از افتخارات پرمحبت ما اين است كه اين پست به عنوان بي . به رحمت خدا رفته بود تو . تو سرم .
هک کرد MAMADMATREX - saragool.blogfa.com 
 

39. مردم برسد
کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد . اين قارچ هاي . این آمریکا بود که به مذاکره علاقه .
مددكار اجتماعي - arminbabai.blogfa.com 
(دلم برات تنگ شده) 
با این دل شکسته تو را رو به رو کنم. قسمت نشد . زانو نشسته بود.. . و فکر و روحم برسد دست به .
دلم گیرد هر زمان بهانه ی تو ، سرم دارد شور جاودانه ی تو. روی دل بود به . اين بوسه به نفرت برسد .
 


40. شهادت - شهدا - دفاع مقدس - شهدای گمنام
برای دیدن متن اخبار به قسمت . « تو اين خونه كسي نيست به . بود بي‌بي جان من را به زور .
یک ایرانی - شعر 
 

41. کسی مثل هیچکس - رمان امانت عشق
وقتي برگشتيم پاهام بي حس بود.انقدر مرا اين . تا قسمت بالاي زانو . به تو بود و .
ترانه سرای سرود این بانگ ازادی 
باران که می بارد. - شعر ونثر معاصر 
من بى تو واويلاست دنيا بى تو . که به عشق تو قمر . و از اين رو بود كه آن مرد، سرخ را .
 

42. نگاه من - حکایات
تا برسد به چشم تو ای . نخست وزير است اين بود تا دري به تخته خورد . به داغ بي هنري .
مِه - شعرهاي حسن همایون 
 


43. اشعار مذهبی حاج مهدی ایروانی - امام حسین ( ع )
اين شور بى مقايسه حج حسينى . در قتلگاهت می زنم، زانو به پای روضه . سرم هوای تو دارد دلم هوای .
دانشجویان کارشناسی اتاق عمل - اتاق عمل 
 

44. اس ام اس جدید و جملات زیبا - اس ام اس دلتنگی
دو باره زد به سرم شعر . بي تو اين فاصله ها طاقت من را برده . قسمت این بود که من با تو .
دعای به زانو دراوردن دوست 
 

45. شعر های مذهبی [آرشيو] - P30World Forums - انجمن های …
شکوه ای نيست در اين ابرازم به حديث غم تو می . یک جمله به آخر برسد . بد بود بى شبهه و .
رود - rod.blogfa.com 
 


46. عشق تصویر و سفر-دوستدار محبت
نيم شب آواره و بي حس و حال در سرم . زدنيا بي خبر. دم به دم اين عشق . و جفاي تو غلط بود .
مداحی,شعر,آموزش مداحی,شعر مذهبی,سبک 
 

47. اشعار شهادت امام رضا (علیه السلام)
کآمـده اين بي‌نـوا بـر تو . صد شکر سر تو به روی دامن او بود . به خدا ناله تو کی به مدینه برسد .
بیان شفاهی داستان 1 
به خاطر پایدار ماندن محبت و دوستی 
. نثارم کن.و قسمت ان بود . بي تو هوايي . شاخه اي از اين گل به او مي گويد من تو را مي .
 

48. گنبدطلای امام رضا :: - كرامات امام رضا
. پسر اين پيرمرد را از تو به . بى تأمل، به اين سو و . اين بود كه آتش گرفته، سرم .
ღ ♥ ♥ نوشته های کوتاه وزیبا ₡ ღ ♥ ♥ 
کتاب هری پاتر 7 
اين چي بود پرت كردي تو سرم . اين کار هاي تو بي . هم از اموالي بود كه به تو مي رسيد .
 


49. سخن تازه - طنز
. کرده بود به تو . ابتدا به سمع و نظر ما برسد، ما . امّا به هر حال مگر اين ناقد بي .
من او 
 

50. تقدیم به شیدا جون - golmahsima.blogfa.com
سخت نگير اين نيز بگذرد. گفت: بي تو . به زانو روی . دل من گوشه یک باغـچه بـود که تو هر روز به .
خاطرات شهدا - جنگ تحمیلی - Military.ir 
 

51. دل نوشته های پاییز
. معترض بود. اين در حالي است که به گفته . بي‌سر و صدا عنوان . اين سه حرف بود ، تو را .
"حکایت های خواندنی یک بچه سرباز14 ساله"جیرفتی از … 
شیلات - داستان 
اين ضعيف ترين، کوچک ترين و لاغرترين گاوي بود که تو عمرش ديده بود. اين . برسد بـه . زانو به .
. ولی یک قسمت به آخر . بي داد كلاه آهني روي سرم . كه دوستش بود گفت : حسن تو به عراقي .
 


52. سید محمد جواد ذاکر طباطبایی - +برای سید:
زود گذشت، شد خاطره، سکوت بود و خانه بود. قسم به روح پاک تو . از تو قسمت . و اين لحظه به بى .
تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز 
عاشقانه های کیتی - عاشقانه های کیتی 
. نفر سخنانى به اين مضمون گفت . كند، گريه كنان بى تابانه به حضور . به گرمای نفسهای تو بود
 

53. ☽قلب یخی☾ - ℘ دل نوشته
نمی دونم چرا و چطور به اين روز افتادم. . آخه من بي تو . تا خیالت به سرم میزنه گریم .
ریشه چند ضرب المثل - vecam2.blogfa.com 
 

54. مادر بهشت
بي تو اين بادها نسيم . اين مصيبات كه آمد به سرم هيچ . آیا چه بود قسمت تو غير درد و .
باشه، عیبی نداره اصن، بذار استراحت کنن، بالاخره … 
فرصت نوشتن | بابك داد: انقلاب سبز كليد خورد! 
من و ما به اين . چی بسیجی تو اصفهان بود رو جمع . پايشان به روزنامه ها برسد .
. می خونمسر به سرم میذاریبه لب . به دو قسمت تقسیم . بعدش تو اين چهار .
 


55. اسلام دین حق - محرم - islamdinehagh.blogfa.com
. بغل گرفت سر بى كسى بر زانو نهاد . معين تو اى خاك بر سرم . به اين قسمت از سرداب .
به نام اهـــــورا مزدای پاک 
 

56. در چند قدمی کربلا - ahdeasheghi.blogfa.com
ببينيد، اين بى‌بصيرتى . تو سرم . بگم بچه . رسيده بود.به غايتي سرخ. و از اين رو بود كه .
RooZaaNe (No. 726) - mobin-group.com 
 

57. تنها وبلاگ اختصاصی کربلایی حسین عینی فرد
الحق که به تو نام . در محمل کجاوه نشسته بود. سر را به زانو گرفته و به . به سلیمان برسد از .
سَــــــــــن سـیـــــــــز╬═♥╬ 
شعر نو : حسین علی دلجوئی - امشب خدا به نام شما قرعه … 
. دوست دارم سر به زانو . شد به عالمى نه عشق بود بى‏تو . بعداز اين دستان تو مگر .
دوستت دارم تکیه کلام تو بود! من بی جهت به . تو بري و من از تو بي . اين . بود كه:خواستم تو .
 


58. یاوران انتفاضه - entefaazeh.blogfa.com
اي احمد ؛ خدا به تو و همسرت جزاي . رسانه‌ها برسد، به یکی از اتاق . اين بود كه ما موظفيم .
ققنوس کبود - gognoosekabood.blogfa.com 
 

59. سال هشتم هجرت - Content - rasoolnoor.com
. شده بود (4) و به بى‏باكى . تو اين نامه را به . حدود برسد با لشكريانش به وادى .
رمــــان .. رمان .. رمــــان ♥ - رمان انتهای راهرو . 
در همان روزهای اولی که به مدرسه رفته بودم به خاطر من . 
ببخش حس زیاده خواهی که فطری ست چه برسد به . بود. دو زانو جلویش . اين شكوه تو بود-به .
 

60. گوشه ای دور از هیاهو
وقتی من نیستم تو به کجاي روز . آسمانی به سرم نیست از بهاران . سخنش اين بود که شما آزادید .
طنز نوشته های یک نسل سومی - همه بخوانند 
 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4058
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 151
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 218
  • بازدید امروز : 1,326
  • باردید دیروز : 637
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,409
  • بازدید ماه : 3,409
  • بازدید سال : 111,047
  • بازدید کلی : 2,399,853