loading...
فروشگاه اینترنتی آی مارکت
ساوالان بازدید : 173 جمعه 03 دی 1395 نظرات (0)


----------------------------------------------------------------------------------------





گفتم غم تو دارم
 
1. گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید « غزل شماره 231 « …
دیوان حافظ فال حافظ غزل شماره 231 : با تعبیر : گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید ... گفتم که ماه من ...
غزل ۲۳۱- گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید - مستانه 
نواهای ماندگار و خاطره انگیز - گفتم غم تو دارم با … 
گفتم غم تو دارم با صدای ماندگار شاپور رحیمی
 

2. دانلود و متن آهنگ گفتم غم تو دارم شاپور رحیمی
Toggle navigation ایران ترانه. آهنگها; ویدیو; بیشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها
غزل حافظ شیرازی شماره 231 - گفتم غم تو دارم گفتا … 
 

3. گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۲۳۱
سید رسول حسینی نوشته: سلام به همه و عرض خسته نباشید این غزل از نظر حقیر یکی از زیباترین و ...
متفاوت ترین سایت عاشقانه ایران 
 


4. زیباترین شعرهای عاشقانه
شراب تلخ بیاور که وقت شیدایی ست که آنچه در سرِ من نیست، بیم رسوایی ست چه غم که خلق به حسن تو ...
جام نیوز :: JamNews - راز سالم ماندن جسد یک شهید بعد … 
 

5. نوشته‌های شبانه » برموج غم نشسته منم، در زورق …
برموج غم نشسته منم، در زورق شـکستـــه منـــم، ای نـاخـــدای عــالـم!
آیا تو یک ماه آخر میشه معجزه کرد؟ - کنکور 
 

6. تجربه استجابت(اونايي كه تجربه استجابت دعا دارند بيان تو ...
بنام خدا. سلام. من دعای مستجاب شده زیاد دارم ولی نمیدونم به کدومش اشاره کنم. دعاهایی که ...
کـفـشـدوزكــ | اس ام اس و سرگرمی 
اس ام اس برای همه 
روزانه با جدیدترین و برترین اس ام اس ها و مطالب و عکس های جالب و دیدنی
 


7. تکست آهنگ های جدید ایرانی - gavazn.com
Toggle navigation ایران ترانه. آهنگها; ویدیو; بیشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها
معرفی 100 قطعه هیت چهار دهه اخیر موسیقی ایران - 4 | … 
 

8. دانلود مداحی نوحه روضه سينه زنی امام حسین ، مولودی …
دانلود مستقيم مداحی ، روضه ، جشن ، سخنرانی ، قرآن و اذان و فايل های صوتی و تصويری مذهبی و ...
من فقط از خدا زن ميخوام | دکتر محمد آذربایجانی - … 
سـه علی سـه | مجله آنلاین سرگرمی 
دل نوشته های عاشقانه,جوک خنده دار,داستان کوتاه جذاب,تست هوش,عکس نوشته جدید,عکس های باحال ...
 

9. قلب من چشم تو - مهدی اخوان ثالث
قلب من چشم تو - مهدی اخوان ثالث - شعر و داستان و موسيقي و فيلم
 
 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4058
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 857
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 9,953
  • بازدید سال : 77,059
  • بازدید کلی : 2,365,865