loading...
فروشگاه اینترنتی آی مارکت
ساوالان بازدید : 176 شنبه 27 آذر 1395 نظرات (0)


----------------------------------------------------------------------------------------





تو را که از دلم کم مي کنم
 
1. اشعاری از ته دل - azizedelamehsan.blogfa.com
همین که پیش هم باشیم،همین که فرصتی باشه. همین که گاهی چشمامون،تو چشم آسمون واشه
چگونه مي‌توان یک رابطه را قطع کرد؟ مدتي است که هر روشی را ... 
 

2. همیشه حرف از رفتن هاست. کاش کسی با آمدنش …
در فراسوهای عشق. تو را دوست می دارم، در فراسوی پرده و رنگ. در فراسوی پیکرهامان. با من وعده ...
گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۴۶ 
be5tpoems.blogfa.com 
بذار از اول قصه بگم : می میره اون مردی. که من تنها دلیلِ واقعی رفتنش می شم. گلوله میزنه توو ...
 

3. رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند
برخی از کامنتهای دیروز مردان را بازنشر می کنم که قابل توجه و آسیب شناسی است ، اینها را قبلا ...
متفاوت ترین سایت عاشقانه ایران 
زیباترین شعرهای عاشقانه 
شراب تلخ بیاور که وقت شیدایی ست که آنچه در سرِ من نیست، بیم رسوایی ست چه غم که خلق به حسن تو ...
مثه دیوونه های زنجیری،آرومم دستامو که میگیری . . . دوست دارم،تو از قلبم هرگز بیرون نمیری! ! !
 


4. مرداني كه به زندگي خود خيانت مي‌كنند
واژه خيانت واژه اي‌كاملا آشناست و آن را بارها شنيده‌ايد، بارها شنيده‌ايد كه مردي به زنش ...
قدرتمندترین وبلاگ دانلود موزیک فارسی 
 

5. گنجور » سعدی » دیوان اشعار » ترجیع بند
مهران نوشته: با سلام و درود فراوان از سایتتون لذت بردم ولی هنوز کامل نیست خیلی از شعرهایی که ...
میگنا - امان از سکوت مردانه! با کم حرفی شوهرم چه کنم؟ 
 

6. حامد زمانی » دانلود آهنگ فصل رسیدن
برای دانلود از لینک مستقیم اینجا کلیک کنید. برای دانلو از لینک کمکی (غیر مستقیم)اینجا کلیک ...
ماهي شكم پر - مُي كُم گرفته ~ کارگاه آشپزسازی 
 


7. بهترین شعرهایی که خوانده ام
شعری از زنده یاد قیصر امین پور برای دخترش بوی بهار می شنوم از صدای تو نازکتر از گل است ...
چه کسانی نباید قرص ضدبارداری مصرف کنند؟/ داروهایی که … 
میگنا - مردها را بهتر بشناسید (روان شناسی مردان) 
موضوع را با وسیله ای توجیه كنند. در مواقع مشاهده ناتوانی و اشتباه در مردان بهتر است،موضوع را ...
یکی از روش های جلوگیری از بارداری، استفاده از قرص های ضدبارداری ست و این تصور وجود دارد که ...
 

8. فیس بوک فرهاد - فرهاد مهراد/Farhad Mehrad
سقف. تو فکر یک سقف ام یک سقف بی‌روزن، یک سقف پابرجا، محکم‌تر از آهن! سقفی که تن‌پوش هراس ما ...
بهانه های دلتنگی - غزلهای ناب 
نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟ 
برگرد عزیزم. این قدم هایِ لجوح. تو را بی رحمانه از خانه دور می کنند. برگرد. هنوز. هیچ پلی پشتِ ...
 

9. پنج عامل که باعث ایجاد لرزش در خودرو می‌شوند :: وان کار
پنج عامل که باعث ایجاد لرزش در خودرو می‌شوند. داشتن یک خودرو به مدت طولانی، بدون بروز ...
آغاز کسی باش که پایان تو باشد•· - دانلود رمان عاشقانه 
 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4058
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 857
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 10,321
  • بازدید سال : 77,427
  • بازدید کلی : 2,366,233