loading...
فروشگاه اینترنتی آی مارکت
ساوالان بازدید : 183 جمعه 26 آذر 1395 نظرات (0)


----------------------------------------------------------------------------------------






 
1. يکي باشه - data6.ir
یه روزی یه دنیا میسازم که ساعتاش همه 5باشه یه دنیا که همه چیزش هماهنگ باشه همیشه 7مهر پاییزای .
يکي باشه - mamadhelali.data6.ir 
مشخصات يک پسر عاشق ! ویک دختر عاشق! 
هيچ وقت حتي اگه در حال مردن هم باشه سراغتونو از کس ديگه نمي . مثلاً "اي کاش يکي پيدا مي .
یه روزی یه دنیا میسازم که ساعتاش همه 5باشه یه دنیا که همه چیزش هماهنگ باشه همیشه 7مهر پاییزای .
 

2. خاکستر عشق - zendaneeshgh.blogfa.com
کاش يکي پيدا بشه . به کوير آب بده تا اونا رو سير بکنه کاش يکي پيدا شه با ابرا صميمي تر باشه .
پیک - ضمیمه اخبار رادیو ایران - بايگاني هفته … 
 

3. کاش همه ی کاش ها یه روزی به حقیقت برسه
کاش همه ی کاش ها یه . چشماش داد مي زنه که دلش ماله يکي ديگس . عشق هم دروغ باشه .
عشق یعنی حالت خوب باشه 
 


4. يکي بايد باشه حال اين روزامو به
اخبار کراول بلاگ : با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز .
آسمان هميشه ابري نيست.. - متن آهنگ های جدید 2afm 
 

5. کاش امتداد لحظه ها تکرار با تو بودن بود
کاش امتداد . سلام عزیزم امیدوارم که حالت خوب باشه. . اولين روز که چشمامو وا کردم ديدم يکي .
کاش دلم تو که on Instagram - mulpix.com 
کاش ارزش بودن را میفهمیدم. 
کاش ارزش بودن را . محدود بودن ذهن ما باشه که واسه قيمت بلد . مائيم/يعني اگه يکي از .
 

6. یک مرد عاشق - sina67b.blogfa.com
يکسري جملات و کلمات جدي به شما مي گويد ، مثلاً "اي کاش . اگه امکانش را داشته باشه به شما .
کاش یه نفر باشه نه تنها پول و قیافه واسش مهم … 
 


7. کاش می شد عشق را تفسیر کرد
کاش می شد عشق را . يادت باشه جهره ي زيبا براي بعضي ها فقط . که يکي مخشو بزنه و سر اين .
کاش ارزش بودن را میفهمیدم. 
کاش یکی بود یکی نبود اول قصه ها نبود 
کاش یکی بود یکی . من نمیدونم اگه استیلی میخواس خودش همه کاره ی تیم باشه پس واسه . يکي بود .
 

8. سوز دل - shekastehsokot.blogfa.com
. دوس نـــداره کــسی غــیر از خــودش تـــو رو دوس داشـته بــاشه. . کاش يکي مثل . کاش براي .
متن های عاشقانه - taksetare92.blogfa.com 
شیطونی های دختر پسرا - 85456525.blogfa.com 
چون مرد داشته به يکي از موارد . باشه! ب) اگه بگم بله . شما مي گويد ، مثلاً "اي کاش يکي پيدا مي .
 

9. يکي بايد بلد باشه حال ادمو خوب کنه.. شازده کوچولو
سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد
دانلود اهنگ یکی مثل نفس یدن کنارت باشه اپارات 
کاش تا آخر میموندی کاش - mrdarya.blogfa.com 
کاش تا آخر میموندی . خودم هستم که باعث میشم یه نفر از من دور باشه و یه نفر . يکي را دوست دارم .
این میتونه عکس باشه میتونه کس . کاش از اول میدونستم که نباشی می . يکي اهنگ چشات .
 


10. يکي بايد بلد باشه حال ادمو خوب کنه.. شازده کوچولو
سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد
غمنامه 
يکي كه داره تلاش ميكنه مثل اكثريت نباشه 
هدفی كه باید والا باشه . کاش مثل این فیلما ی باره معجزه میشد برام.مثلا اشنایی با ی پیر . .
 

11. لبخند خدا
لبخند خدا - ديگه قضاوت نابجا نکنيم! باشه؟ - به یاد دورهمی هامون تو باشگاه هم اندیشان - لبخند خدا
به رمان خوان های شیطون خوش امدین ‿ - حصارتنهایی من 4 
 

12. يکي بايد باشه حتما .
اخبار کراول بلاگ : با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز .
تنها یادگار عشق 
 


13. يکي بايد بلد باشه حال ادمو خوب کنه.. شازده کوچولو
سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد
تنها یادگار عشق 
 

14. يکي كه داره تلاش ميكنه مثل اكثريت نباشه
هدفی كه باید والا باشه . کاش مثل این فیلما ی باره معجزه میشد برام.مثلا اشنایی با ی پیر . .
yekihasttogalbam.blogfa.com - یکی هست, تو قلبم. 
 

15. ڪلبـــــہ ی رمــان ♥ - اگه بدونی5 و اخر
_ يادت باشه . بعد از رفتن اشوان سريع حاضر شدمو با يکي . از چي دارم فرار ميکنم!! اي کاش يکي .
توقف بی جا مانع کسب است 
 


16. ســـکوت!!! - اس ام اس های فارسی
کاش در کتاب قطور . تو دنيا يکي هست که فقط به . به اين فکر کن که اگه افتادي يکي باشه که .
شعر نو : زهرا محمدزاده - کاش. 
 

17. صبح بهاری - اشعار مریم حیدر زاده
کاش هر شب با دو جرعه . اولش فکر نمي کردم که دلم رو برده باشه . مي دونم واست يکي شد بودن و .
دلم می خواد یکی بیارم خونه وبکنمش اوف اه 
 

18. دلخوشی - متن ترانه های آلبوم یکی را دوست میدارم از …
تا دنیا دنیا باشه پیشم می مونی و نمیری . بگو با که هستی حالا کی و می پرستی .
عــشـق اول ┅ ☭ 
 


19. کاش توهم من باشه.
کاش توهم من باشه. یه حسی مدام بهم میگه قراره امروز یه اتفاقی بیوفته، بر خلاف سال پیش که این .
داستان های غمگین عاشقانه و گریه دار - داستان واقعی … 
 

20. دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا!!!
که ای کاش الان پیشم . من میگم باید یکی باشه انقد محکم بچلونیش که . يکي باشه هميشه تحويلش .
prettygirlf.blogfa.com - ヅ 
 

21. عمق دوست داشتن - hafide.blogfa.com
کاش می تونستم جلوی خیلی از اتفاقات . يکي رو پيدا ميکنن اما . طرف بايد باباش پولدار باشه .
عشق و نفرت - fargoool.blogfa.com 
 


22. عشق! کاش خورشید تو آغاز کند فردا را
کاش خورشید تو آغاز . باشه اما با اين قيمتي كه داره بايد مطمئن . يکى از بچه‌ها از .
عمق دوست داشتن - hafide.blogfa.com 
دوست داشتن یعنی. 
کاش مجازات بدی . اما وقتی آخر یک عشق "جدایی" باشه تا ابد . دلم ميخواد توهم بدوني که هميشه يکي .
 

23. خطرات استفاده از کولر خودرو
. خوب بود اي کاش يکي درباره اين . حقيقت داشته باشه به اون نگاه . کاش این هم .
حرف های قشنگ - خصوصيات آقا پسرها از 14 تا 28 … 
 

24. جمله های جالب , عا شقانه ها و..!
8/24/2007  · خوشبختي يعني اينکه يکي يه گوشه دنيا باشه که دوست داشته باشه يکي باشه که پناه خستگي . کاش مي .
مطالب عاشقانه عکس( تقدیم به عشق زندگیم) 
 


25. جمله های جالب , عا شقانه ها و..!
8/24/2007  · خوشبختي يعني اينکه يکي يه گوشه دنيا باشه که دوست داشته باشه يکي باشه که پناه خستگي . کاش مي .
فقط برای عشقم که دیوانه وار دوستش دارم - اس ام اس … 
يک عشق خورشيدي - tebyan-ardebil.ir 
- کاش ما آدما عين . حرف و عملشون يکي . مجازي اگر قرار بود مجازي باشه کاش از اول به .
جالب اينجاس که هيچکدوم هم اون يکي . کاش می شد اشک را . خوبه ادم يكي را دوست داشته باشه نه به .
 

26. متن های عاشقانه - اس ام اس
يـکـي بـاشـه يـکـي بـاشـه کـه بـغـلـت . کـــــاش تنــــها راهت از من دور .
دلـــربا ☆♡ 
 

27. شهر تنهایی
کاش میدانستم چطور به صبح برسانم . دلش ميخواد براي يکي تک باشه. دلش ميخواد يکي فقط نوشته هاش .
عشق یـــــــــــــــــــــــــــــک طرفه 
 


28. يکي بود ، يکي نبود 3 - data6.ir
کاش دور و بر ما این . چیز سر جاش نبود‎مثل بچه اى كه وسط بزرگ ترین شهر بازى شهر گم شده باشه و .
دوباره تو و دیوار شیشه ای و بغض توی گلو 
ℒℴѵℯ♥ کافه تلخ ℒℴѵℯ♥ 
ای کاش دلم اسیر و بیمار نبود دربند نگاه او گرفتار نبود من عاشق و او زعشق من بیخبر است
اي کاش يکي ميگفت درست نميشه! . همش مي‌گفت حواست باشه خيلي زود دير مي‌شه!!!
 

29. ڪلبـــــہ ی رمــان ♥ - فرار از جهنم6
بهترین رمان ها فقط در...ڪلبـــــہ رمــان ♥ . موضوعات وب. درخواست رمان قوانین نویسندگی
رویای دخترها - royayedokhtarha.blogfa.com 
 

30. ادمک اخردنیااینجاست - khodadadmr.blogfa.com
کاش اگر گاه کمي لطف به هم مي . خوبه آدم يکي رو دوست داشته باشه.
عشق یـخی - داستان جدید و غمگین عاشقانه 
 


31. اشعار فارسی - عاشقانه
. باشه تا پس از مرگ . يه شکلات مال تو يکي مال من . باشه . نکرده ام ، کاش میتوانستم فراموشت .
هرچی دلت بخواد - بازم اس ام اس و جک باحال 
 

32. تفاوت دخترا و پسر ها از جنبه های مختلف
. يکي رو پيدا ميکنن اما مرموز ميشن . طرف بايد باباش پولدار باشه . کاش قلم پات مي شکست و .
hossinlove.blogfa.com - آسمان آبی من تو 
عشق یعنی. 
گه يکي دستت رو گرفت دلت . از اینکه کاش یه سری کارا رو میکردم یا . حالا این یه تنوع باشه .
ای کاش هیچ وقت زمان به جلو . شده کسی بهت خیانت کرده باشه . اين يکي ديگه همونيه که همهء .
 

33. يک درد دل! و يادی از تــــــختي - آخرين جرعه جام
يکي اينکه، به بقيهء . ولي يک سئوال اينجا مي‌مونه که چرا بايد اينجوری باشه؟ . کاش ميتونستم .
روزهاي من به روايتي ديگر 
 


34. عاشقانه ی آرام "من و تو"
روز اول بهم گفتی هوووی دختره حواست باشه . "کاش زن گرفتن،مثل ايرانسل بود يکي مي گرفتي،يکي .
foto.ir - ماهيگيران 
ღ تنهـــاتر از تـنـها ღ - عشق 
يکي داشت و يکي . یه روز عشقت رو دزديدم و براي اينکه جاش مطمئن باشه اون . کـاش فقظ ای کــــاش
 

35. zahra5955005.blogfa.com - **خودم اسیر غم شدم**
متنفرم کسی هم مال من باشه هم مال . کاش میتونستم کاری . يکي را داده اي صد ناز و .
محسن یگانه .:*:. MoHsEn YeGaNeH - متن قسمت سوم … 
 

36. اس ام اس عاشقانه.sms asheghane - اس ام اس قشنگ.اس ام …
کاش کسي تو دلمون پا . مي کني، دوست داري کدوم ستاره مال تو باشه . عشق رو که 2 تا رو يکي .
تـارا دخـتـــر رويــاهـا 
دخترک تنها - boghzeshekasteh.blogfa.com 
کاش می فهمیدی از . یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه . یکي داشت و يکي .
چشمات به صفحه گوشيت باشه تا شايد . يکي را دوست . کاش میگفتی عاشقم نیستی و جایی در قلبم .
 


37. اردیبهشت 1387 - بی بی اس ام اس
به غضنفر ميگن يه جمله بساز که توش آب باشه . . کاش زن گرفتن هم . يکي مي گرفتي، يکي هم جايزه مي .
عکسدونی - یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید 
 

38. یواشکی های من و آبجیم:)
مغرور باشه اما کسی . يکى بهت بگه من هنوز . ای کاش خدا منو میبرد پیش خودش تا اینقد .
يکي بايد باشه حتما . 
* computer * mobail * internet * - جک اس ام اس لطیفه 
9-هر 3 ثانيه يکي تو دنيا ميميره بشمار1 2 3 همين الان يکي مرد يادت باشه يکي از . کاش در اين وسعت .
 

39. دانلود رمان | رمان رمان رمان - حصار تنهایی من3
-ميگم آيناز کاش . کسي که اين لباس و دوخته فکر نکرده جلوي اين لباس نبايد باز باشه؟ ...يکي نبود .
لب سرخ - labesorkh.blogfa.com 
 


40. يکي بود، يکي نبود
سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد
‫متن ترانه های دلنشین | Facebook‬ 
لبخند خدا - labkhandekhoda370.blogfa.com 
بارها با خودم گفتم اي کاش همه ي پدر . بهتر باشه: اسکينر،‌ همونطور که قبلا بهتون گفتم يکي .
 

41. اس ام اس عاشقانه SMS Love - اس ام اس سرکاری
ای کاش باران بودم . يک تو راست مي‌گي ، يکي پينوکيو . زندگي قشنگه اگه با تو باشه مرگ قشنگه .
کاش يادمون نره که - greatguns.rozblog.com 
 

42. احساس من به تو - akharinforsat.blogfa.com
ای کاش می توانستم تنهایی ام را برایت . يکي مال من و يکي از آن . طرف بايد باباش پولدار باشه!
ღ دوستت دارم عشقم ღ - iloveeshgham.blogfa.com 
بی بی اس ام اس 
به غضنفر ميگن يه جمله بساز که توش آب باشه . . کاش زن گرفتن هم . يکي مي گرفتي، يکي هم جايزه مي .
 


43. جک های جدید و پیام های عاشقانه
۲-جغرافیای کوچک من بازوان توست ای کاش تنگ تر . باید سر کار باشه نه مثل . و يکى از آنها گفت .
دوست من دوستت دارم - gol20meymand.blogfa.com 
واقعا یکی باید باشه یه چیزایی رو یاداوری کنه 
اخبار کراول بلاگ : با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز .
يکي مسافر و يکي اين وره دنيا مي . کاش بر ساحل رودی . دیگه تموم شد فرصتم ،خاطره هام پیشت باشه.
 

44. نقد و بررسی آیفون 6 - tv.digikala.com
. تو اپل ايدي شما يکي رمزش رو داشته باشه کاره خاصي . نداشتيم و اي کاش اپل تو .
ورود دختر های بی جنبه ممنوع 
یـک قــدم تـا خدا - takhoda1.blogfa.com 
يکي پس از ديگــري ، . ـــ باشه . اي کاش نگذارید جنوب ایران و حال و هوای زيبـــا و معنوی اش را .
 

45. bieshghmimiram.blogfa.com - ღღ سر نوشت بد .
خيلي سخت کاش ساده نبودم . تو داشبورد ماشينش هميشه پاستيل باشه. . رد شي بهت گفتن يکي حلالت .
دانلود آهتگ امیر قیامت چشاش پر درد دلم 
 


46. اشعار و نثرهای عاشقانه
وقتی تو بغض گفتی بهم خدانگهدارت باشه. . کاش بودی و . ببين يکي ميخواست از خواب بيدارت .
مجله انسانیت - اس ام اس های دوستانه و عاسقانه 
جز تو کی میتونه عزیز من باشه ♥♥ 
♥♥ جز تو کی میتونه عزیز من باشه . ای کاش . ای کاش . شنيدم که شمشير يکي را دوتا مي کند بنازم .
چقدربده که کسي تورو دوست داشته باشه واينو . کاش ريسمان محبتمون روزي . يکي از طرف .
 

47. sadaf2001.blogfa.com - دختــــــر صورتـــیـ
هرچی هستی همون باش هر چی نیستی نگو کاش . اشکالي نداره ، يکي مثله . - باشه یه چند جا دیگه .
send2all متن هاي قشنگ براي 
 

48. كلوپ گيتاري - محسن یگانه
ولی تو فوقش اخرش میگی کلاه رفته سرش باشه کلاه . کاش بره از یادم . کهF خاطراتتBb يکي .
بچه های IT دانشگاه صنعتی سیرجان 
معرفی نوکیا لومیا 930 - tv.digikala.com 
من إز لوميا خيلى خوشم مياد حتى أين مؤدلج ولى الى کاش ما تو . يکي سامسونگ . عرضش کرده باشه.
 


49. معرفی نوکیا لومیا 930 - tv.digikala.com
من إز لوميا خيلى خوشم مياد حتى أين مؤدلج ولى الى کاش ما تو . يکي سامسونگ . عرضش کرده باشه.
اس ام اس عـاشــقــانـه ، جـــــوک ، طـنز 
 

50. ادمک اخردنیااینجاست - khodadadmr.blogfa.com
کاش اگر گاه کمي لطف به هم مي . خوبه آدم يکي رو دوست داشته باشه.
با جنبه هاش بیان تو - حرف های سیاسی 
 

51. درد دل - sahar1391.blogfa.com
حواسمون باشه دل آدما شیشه نیست . اون کنار يکــي ديگه غرق شادي باشه . کاش آرام پيش خودت و .
متن سخنرانی | عشق به امام «4» 
 


52. هر چی بخواهی توشه
يه پسر اگه خوش شانس باشه روزي 1 شماره ميتونه . يکي رو پیدا میکنن . کاش قلم پات مي شکست و .
غـــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــکــــــــ . 
 

53. سوم الف فرزانگان رشت
کاش جاده زندگی هم . این ضرب‌المثل نسخه‌ی دیجیتالی «مفت باشه، کوفت باشه . يکي رو پيدا .
آرشیو متن ترانه های فارسی - یاس - آلبوم خیابونی ها 
 

54. شعرهای یک دختر تنها
منی که تمام زندگیم را وقف تو کرده بودم کاش می دانستم . میگم فقط از تو باشه . . يکي لحظه به .
دنیای دختری تنها - farzaneh21.blogfa.com 
 


55. هر چی‌ هستی‌ باش‌،اما باش‌ - شعر عاشقانه . اس ام اس …
هر وقت که دل کسي رو شکستي روي ديوار ميخي بکوب تا به يادت باشه که . يکي از آن . ام کاش امتحانش .
send2all متن هاي قشنگ براي 
 

56. يکي از فانتزي هاي من اينه که اسفند 92 - پری بلاگ
درست است که تمام ماه ها را انتظار میکشم اما کاش با . کشید خداکنه 94 روشن تر باشه به امید .
بیاین داخل حال کنین 
 

57. تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار
يکي از بزرگترين صادرکنندگان . ای کاش زبان . اگه دلت دریایی باشه می بردت اونجا که .
ديالوگ های ماندگار در سينما و تلويزيون ایران 
 


58. محـــــــــــــــــــبو بــــــــ
باشه.. باشه!!! میگم . کاش می شد سرزمین عشق . يکي بود يکي نبود يه پسر بود که زندگي ساده و معمولي .
گروه تلگرام فلسفه گفتو گو ی 
 

59. بی کس تنها ولی عاشق - tanha-67.blogfa.com
ای کاش هرگز به دنیا نمی اومدم ای . گذاشت رفت پيش يکي ديگه البته . برام نظر يا آف بزار باشه!
جوانان منتظر - کاش روزی برسه که . 
foto.ir - نقاشي طبيعت 
ولي کاش بيشتر اديت . يکي از جاده . تا هفت هزار سال بيشتر نيست اگر هم باشه بايد فسيل مربوط به .
يکي از دانشمندان در مقام مقايسه . اما اینجاش شاید یه آبی رو آتیش باشه. . کاش روزی برسه که .
 

60. دلخوشی - مریم2 : نشد یه قصری بسازم
يکي پرسيد اگه آخرش . نشد همه دعا کنن هميشه اون باشه پيشم يکي ميگفت . اي کاش بدوني چشمات و به .
ميعاد گاه عاشقان - loveme20.blogfa.com 
 


برچسب ها کاش يکي باشه , کاش , يکي , باشه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4058
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 857
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 9,851
  • بازدید سال : 76,957
  • بازدید کلی : 2,365,763